شناسهٔ خبر: 43522949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

افشین پیروانی فردا هم به تمرین پرسپولیس نمی رود!

رضا زنگنه

افشین پیروانی که در اعتراض به وضع موجود باشگاه از حضور در تمرین خودداری کرد، فردا هم قصد شرکت در تمرین را ندارد!

صاحب‌خبر -

سرپرست تیم پرسپولیس در دفاع از شرایط بازیکنان و مربیان این تیم فعلا قصد شرکت در تمرینات را ندارد.

 به گزارش طرفداری، ساعتی قبل از استعفای رسول پناه، افشین پیروانی در گفتگوی اختصاصی با طرفداری، از شرایط باشگاه گلایه کرد و مدعی شد پاهایش او را یاری نکرده که به تمرین پرسپولیس برود. بعد از آن که رسول پناه از سرپرستی باشگاه کنار کشید این شایعه به گوش رسید که پیروانی هم به قهر خود خاتمه می دهد و دوباره در تمرین شرکت می کند اما گویا سرپرست پرسپولیس فعلا هنوز برای حضور در تمرین تیم به جمع بندی نرسیده است.

افشین پیروانی در یک مکالمه خصوصی به یکی از بازیکنان پرسپولیس گفته خجالت می کشم توی چهره بازیکنان تیم نگاه کنم، بچه ها از جان مایه گذاشتند و با دست خالی به فینال آسیا رسیدند، آن وقت حتی ریالی دریافتی نداشتند و حق شان را هم نداده اند.

 با این وجود، یحیی گل محمدی و اعضای کادرفنی پرسپولیس در تلاش هستند افشین پیروانی را به تمرین تیم برگردانند. پیروانی طی روزهای گذشته تلاش کرد از طریق کارگزار و منابع مالی دیگر مبلغی برای پرداخت به بازیکنان و مربیان پرسپولیس تهیه کند اما پرداخت مطالبات برانکو در اولویت قرار گرفت تا پنجره پرسپولیس بسته نماند. پیروانی حتی به صورت خصوصی با وزیر ورزش هم حرف زد تا شاید موفق به تامین بخشی از پول مورد نیاز برای پرداخت به بازیکنان شود اما گویا وزیر ورزش به او اعلام کرد قوانین مجلس به این وزارتخانه اجازه هیچ گونه حمایت مالی از استقلال و پرسپولیس را نمی دهد. 

 

بیشتر بخوانید:

پیروانی: پاهایم یاری نکرد به تمرین پرسپولیس بروم /اختصاصی طرفداری

 

 

نظر شما