شناسهٔ خبر: 43522700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نتیجه انتخابات امریکا تاثیری در منافع ما ندارد

امام جمعه فارسان گفت: آن عده‌ای که فکر می‌کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما نفع و یا ضرری دارد سخت در اشتباه هستند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص پیام جمعه خود، با بیان اینکه مجلس نباید وظیفه سؤال کردن را فراموش کند، گفت: چون اگر امروز سؤال نکنند نمی‌توانند بعداً ثابت کنند که چرا و چگونه مشکلات برای کشور به وجود آمد و چه سیاستی اجازه برون‌رفت از مشکلات را نداد.

امام جمعه فارسان ادامه داد: استیضاح و استعفاء هیچ‌کدام خوب نیست اما سؤالات متقن خود را مطرح کنید ولو پاسخ ندهند در تاریخ ثبت خواهد شد و اگر سؤال نکنید، حقیقت گم خواهد شد.

وی با اشاره به هشتم آبان سالگرد شهادت دانش‌‏آموز بسیجى، محمدحسین فهمیده، عنوان کرد: این فرزند انقلاب بود که با ایمانی عمیق و بینشی دقیق، وظیفه خودش را در آن مقطع در جنگ با دشمن به‌خوبی فهمید و به‌موقع اقدام کرد.

ملک‌پور با بیان اینکه حسین فهمیده با شهادتش به همه درس شجاعت و مقاومت تا رسیدن به اهداف بلند را داد، اظهار داشت: روز شهادت این نوجوان از چنان اهمیتی برخوردار است که به‌عنوان روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی نامیده شد، تا دانش‌آموزان و نوجوانان از رشادت و حماسه او الگو بگیرند.

وی افزود: امروز که در جنگ نرم دشمن با انواع طرح‌های خبیثانه علیه نظام و ارزش‌های آن قرار گرفته‌ایم لازم است در توانمندسازی فکری و فرهنگی عزیزان‌مان تلاش بیشتری داشته باشیم و زمینه حضور فعال نوجوانان و دانش‌آموزان را در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و … بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه توجه دقیق به این نیروهای ارزشمند آینده ایران اسلامی را رقم می‌زند، اضافه کرد: نمونه امروزی توجه به این باور، رونمائی از سامانه پدافند هوائی باور ۳۷۳ هست که این باور را به ما داد که اتکاء به دانش بومی و استفاده از دانشمندان جوان کشور می‌تواند همه آرزوهای ایران اسلامی را به انجام برساند.

وی در ادامه گفت: رزمایش مدافع آسمان ولایت ۹۹  بار دیگر درست در زمان رجزخوانی‌های آمریکا و دوستانش، اقتدار نظامی ایران را به رخ استکبار کشید و خواب دشمنان نظام اسلامی را پریشان کرد.

ملک‌پور بیان کرد: آن عده‌ای که فکر می‌کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما نفع و یا ضرری دارد سخت در اشتباه هستند.

وی با بیان اینکه مسؤولان همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند همچنان به اروپا بی‌اعتماد باشند و فکر هیچ‌گونه صلح و مذاکره در سر نداشته باشند و آن عده‌ای هم که فکر می‌کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما نفع و یا ضرری دارد سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه فارسان افزود: شیطان به هر چهره‌ای که درآید باز شیطان است و البته باید آمادگی لازم و همه‌جانبه برای مقابله با هر شیطنتی از طرف دشمن را داشته باشیم.

انتهای پیام/68024/م

نظر شما