شناسهٔ خبر: 43522163 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محمد نادری هفته قبل استقلالی شده بود

رضا زنگنه

داستان استقلالی شدن محمد نادری، قصه ی امروز نیست، استقلال این بازیکن را هفته پیش به خدمت گرفت ولی از ترس تحرکات مدیر برنامه سابق این بازیکن، صدایش را در نیاورد

صاحب‌خبر -

گویا اختلاف محمد نادری با امیر هوشنگ سعادتی مدیر برنامه سابق این بازیکن باعث شد استقلالی شدن مدافع سابق پرسپولیس با چند روز تاخیر اعلام شود.

 به گزارش طرفداری، محمد نادری که با امیر هوشنگ سعادتی به بلژیک رفته بود، بعد از حضور در پرسپولیس، با مدیر برنامه خود به اختلاف خورد و این اختلاف در جدایی او از پرسپولیس بی تاثیر نبود. در تمام روزهایی که محمد نادری برای مذاکره با پرسپولیس به دفتر این باشگاه می رفت، مدیر برنامه معروفش همراه او نبود. البته پیش از این هم گفته شده بود نادری به باشگاه اعلام کرده با خودم مذاکره کنید. راست و دروغش گردن راوی که می گفت سعادتی اعتقاد داشت بهتر است نادری به اروپا برگردد و این فصل را در تیم بلژیکی سپری کند اما نادری اصرار داشت در ایران بماند و این وسط اتفاقاتی رخ داد که منجر به جدایی نادری از پرسپولیس و انتقالش به استقلال شد.

 محمد نادری با رضا فیض بخش، دیگر ایجنت فعال در فوتبال ایران که همزمان مدیر برنامه مهدی ترابی هم هست، با باشگاه استقلال پای میز مذاکره نشست و جالب اینجاست که قرارداد نادری و استقلال امروز در حالی رسانه ای شد که رضا فیض بخش همراه آزادی، بازیکن سابق تراکتور برای عقد قرارداد به یونان رفته بود و اصلا در ایران حضور نداشت.

گویا استقلالی ها ابتدا با رضا فیض بخش توافق کردند، سپس محمد نادری را به خدمت گرفتند و بدون سر و صدا با باشگاه بلژیکی هم به توافق رسیدند و امروز بعد از نهایی شدن تمام کارها، خبر استقلالی شدن محمد نادری را منتشر کردند. انگار آنها می خواستند ابتدا از باشگاه بلژیکی از طریق مدیر برنامه جدید نادری، تمام مجوزهای کتبی را دریافت کنند و بعد رسانه ها را در جریان بگذارند چرا که احتمال می دادند مدیر برنامه سابق نادری بتواند مسیر توافق را تغییر بدهد. می گویند نادری وقتی دو روز پیش برای مذاکره نهایی با پرسپولیس به دفتر این باشگاه رفته بود، کارش با استقلال تمام شده بود و فقط به باشگاه رفت که هواداران تصور نکنند او پرسپولیس را پیچانده است. نادری تصور می کرد اختلافاتش با مدیر برنامه سابق در حذف او از پرسپولیس بی تاثیر نیست، هرچند یحیی گل محمدی همین چند روز پیش تاکید کرد به باشگاه گفته نادری حتما باید حفظ شود اما این بازیکن ذهنیت دیگری داشت!

 به هرحال رقابت ایجنت ها هم به هزارتوهای این فوتبال مافیایی اضافه شده است. ایجنت هایی که بعضا نقشی فراتر از یک مدیر برنامه دارند و می توانند مثل ایجنت معروف، بهترین مدافع تیم را با مجوز سرمربی، فراری بدهند. در نگاه اول غیر قابل باور است ایجنتی که همزمان مدیر برنامه سرمربی تیم و مدیر برنامه ستاره تیم است، ستاره تیم آقای سرمربی را به باشگاه خارجی بفروشد و تیم سرمربی را تضعیف کند ولی وقتی پای منافع مالی وسط باشد، دیگر هر اتفاقی ممکن می شود!

 

 بیشتر بخوانید:

محمد نادری، هم وینگر چپ و هم دفاع وسط

محمد نادری به استقلال پیوست / رسمی

نظر شما