شناسهٔ خبر: 43521103 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

آیا واقعاً دو برادر جو بایدن نامزد حزب دموکرات از ایران پول می گرفتند؟!

آخرین مناظره دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز صبح انجام شد. اما آنچه برای ایران و ایرانی ها اهمیت دارد مواضع و رابطه این دو نفر با ایران و مسائل آن است. رسانه ها از صبح امروز به زوایای مختلف مناظره ترامپ و بایدن پرداخته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آخرین مناظره دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز صبح انجام شد. اما آنچه برای ایران و ایرانی ها اهمیت دارد مواضع و رابطه این دو نفر با ایران و مسائل آن است. رسانه ها از صبح امروز به زوایای مختلف مناظره ترامپ و بایدن پرداخته اند.

 در این مناظره دو بار از ایران نامبرده شد. باور اول مجری برنامه درباره دخالت در انتخابات آمریکا بود که بایدن به آن پاسخ داد و ترامپ سعی کرد کمتر بدان بپردازد. اما بار دوم این ترامپ بود که نام ایران رابه زبان راند. نامزد جمهوری خواه در یک افشاگری مدعی شد: دموکرات ها سه سال درباره من جاسوسی کردند، مولر و 18 دموکرات خشمگین در همه جا به دنبال من بودند، 48 میلیون دلار هزینه کردند تا اسناد تبانی را بیابند، اگر من یک میلیون دلار خرج کنم می توانم درباره شما بایدن چیزهای زیادی به دست آورم.

ترامپ گفت: برادر بایدن از ایران پول دریافت کرد و برادر دیگر هم همین طور، همه از طریق شما بود. شما در همه جا خانه دارید و وضع مالی  شما خیلی خوب است.

بنابر این گزارش اینکه دونالد ترامپ از کجا این اطلاعات را به دست آورده و موضوع پرداخت پول چیست. نه از سوی رئیس جمهور آمریکا و نه از سوی دولت ایران پاسخ داده نشده است. سوال این است که آیا این پول ها با موضوع امضای برجام ارتباط دارد یا خیر ؟! هر چند باید انتظار داشته باشیم؛ وزارت امور خارجه کشورمان پاسخ ادعاهای ترامپ را منتشر کند. 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما