شناسهٔ خبر: 43520582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پدری: من با بارسلونای گواردیولا بزرگ شدم؛ بارها خودم را در حال بازی کردن در ال کلاسیکو تصور کرده ام

یگانه نظری

پدری، وینگر اسپانیایی بارسلونا به خوبی خود را در تیم کومان ثابت کرده است.

صاحب‌خبر -

پدری، وینگر 17 ساله بارسلونا روز سه شنبه نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان را انجام داد و موفق شد در این دیدار گلزنی کند. به گزارش طرفداری، پدری در مصاحبه با Lesportiu، در این مورد گفت:

بعد از گلم بسیار هیجان زده بودم. وقتی گل زدم حتی نمی توانستم این موضوع را باور کنم. باید از دمبله تشکر کنم که بازی فوق العاده ای انجام داد. من گلم را به مادربزرگ و برادرم تقدیم کردم. من با این فکر به خواب رفتم که رویاهای بچگی ام را محقق کرده ام.

من احساس راحتی می کنم چون از وقتی خیلی کوچک بودم، بازی های بارسلونا را تماشا کرده ام و این به من کمک می کند. فشار حضور در بارسا؟ وقتی وارد زمین بازی می شوم به این موضوع فکر نمی کنم. نمی توان با اضطراب بازی کرد. سعی می کنم همان طور که در خانه با برادرم یا دوستانم بازی می کردم، بازی کنم.

تمام چیزهایی که برایت اتفاق می افتد همانند یک رویا است؟

این واقعیت است اما بله. این تمام چیزی است که از بچگی رویایش را داشته ام. هرگز فکر نمی کردم که در 17 سالگی برای تیم اصلی بارسلونا بازی کنم. الان من فقط به لذت بردن از همه چیز، تمرینات و بازی کردن در کنار بهترین بازیکنان جهان و ادامه دادن به یادگیری فکر می کنم چون من هنوز می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

تو چندین پیشنهاد داشتی ولی پیشنهاد بارسلونا را انتخاب کردی.

آسان بود. کل خانواده بارسایی هستند و من نیز طرفدار بارسلونا بودم.

من با بارسای گواردیولا بزرگ شدم. واقعاً از آن تیم لذت بردم. آن بارسلونا خیلی عالی بازی می کرد و امیدوارم تمام آن روزها دوباره تکرار شود.

تو اکنون در کنار الگوهای خود بازی می کنی...

در روزهای ابتدایی وقتی برای اولین بار آن ها را ملاقات کردم، کمی مضطرب بودم. الان فقط به تمرین در کنار آن ها و یادگیری از آن ها فکر می کنم.

حالا که مسی را از نزدیک ملاقات کرده ای و او را می شناسی، مسی همان فردی است که تصور می کردی؟

او به من کمک کرده است و از روزی که آمدم، چه درون زمین و چه بیرون زمین با من بسیار خوب رفتار کرده است. به عنوان یک بازیکن، او حتی از زمانی که او را از تلویزیون نگاه می کنی نیز بهتر است. هر بار که او توپ را می گیرد، هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد.

الگوهای تو اینیستا و همچنین بوسکتس هستند که الان بوسکتس هم تیمی ات است.

من همیشه توجه زیادی به او داشته ام. او بسیار باهوش است. او همیشه می داند که کجای زمین باید باشد و چه کاری باید انجام دهد و همیشه می داند که هم تیمی هایش کجا هستند. او به خوبی بر بازی تسلط دارد.

با چه کسی بیش از سایرین دوست شده ای؟

همه به من اهمیت می دهند. فردی که بیش از همه باهاش ارتباط داشته ام و دارم، ترینکائو است. ما با هم به تیم آمدیم و بر اثر کرونا تنها تمرین کردیم. زمان زیادی برای صحبت با هم داشتیم.

رابطه ام با آنسو فاتی؟

رابطه خوبی داریم. او یک پدیده و آدم فوق العاده ای است. او همچنین بازیکن فوق العاده ای هست. با ریکی پویگ و اینیاکی پنیا نیز رابطه خوبی دارم.

وقتی کومان به تیم آمد به من گفت که کار کنم و همان طور که در لاس پالماس بازی می کردم، بازی کنم. این کاری است که من کردم. فکر می کنم اضطراب در بازی ها کمکی نمی کند.

چه چیزی می توانی به این بارسا اضافه کنی؟

می توانم فوتبال کلاسیک بارسا را به آن بدهم. از بچگی همکاری ژاوی، اینیستا و بوسکتس با هم را دیده ام و این کاری است که می توانم انجام دهم.

از این که جوان ترین بازیکن تیم هستی چه حسی داری؟

مشکلی ندارم. قبلاً بهم گفته شده که وقتی باتجربه ها در رختکن صحبت می کنند، بچه ها سکوت کنند و در نتیجه کم حرف می زنم. (خنده)

بازی 8-2؟

وقتی این بازی انجام شد من در بارسلونا بودم. من واقعاً عصبانی بودم. بعد فکر کردم که باید کار و تلاش کنم تا این شرایط را تغییر دهم.

تیم به نظرت چطور است؟

شکست مقابل ختافه باعث شرمندگی بود چون فکر می کنم عالی بازی می کنیم. فشاری که به تیم های حریف ایجاد می کنیم خوب است. امیدوارم حتی از این نیز بهتر شویم و بتوانیم تمام جام ها را ببریم. بارسا بهتین تیم جهان است و باید خواهان همه چیز باشد.

ال کلاسیکو؟

بارها خودم را در حال بازی کردن در ال کلاسیکو تصور کرده ام. امیدوارم که فرصت بازی پیدا کنم. رئال مادرید از دو شکست متوالی آسیب دیده است اما تیمی با بازیکنان فوق العاده است. ما باید به این شکست ها توجهی نکنیم چون رئال مادرید قهرمان لالیگا است و تیم بسیار خطرناکی است.

 تو علاقه زیادی به پلی استیشن بازی کردن داری؟

خیلی زیاد و همیشه با بارسا بازی می کنم. وقتی می بازم عصبانی می شوم.

همچنین بخوانید:

رونالد کومان: رئال مادرید تیم باتجربه ای است و نتایج اخیرشان روی آن ها تاثیری ندارد

جرارد پیکه: باشگاه پول خرج کرد تا از بازیکنان انتقاد شود؛ از سال 2015 بارسلونا به جای رشد کردن، در حال پسرفت بوده است

 

 

نظر شما