شناسهٔ خبر: 43520544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۷۰ درصد استعلامات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:استعلام حدود ۷۰ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و در ۴۵ روز الی دو ماه آینده نیز افراد باقی مانده استعلام خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید فرجی پور، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در فاز اول این طرح هزار و ۹۴۵ نفر، در فاز دوم هزار و ۶۰۰ نفر و در فازم سوم ۷ هزار و ۱۳۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: استعلام حدود ۷۰ درصد متقاضیان انجام شده است و در ۴۵ روز الی دو ماه آینده نیز افراد باقی مانده استعلام خواهند شد.

 فرجی پور با بیان این که بالغ بر ۲۴۰۰ نفر از متقضیان از فرهنگیان و آموزش و پرورش هستند گفت: حدود نود درصد استعلامات مربوط به این قشر صورت گرفته است و بزودی تکلیف بقیه متقاضیان واجد شرایط آموزش و پرورش هم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این که فازهای اول، دوم و سوم در شهرک مهرگان اجرا می‌شود عنوان کرد: فاز اول، به صورت دوطبقه و فازهای بعدی به صورت چهارطبقه و بعضاً بلندمرتبه است که به دلیل کمبود زمین و دیگر شرایط است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: از هزار و ۲۰۰ نفری که مربوط به قزوین، محمدیه و مهرگان هستند، تعداد هزار نفر، ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه بابت طرح را پرداخت کرده‌اند و برای ۲۰۰ نفر باقی مانده نیز فرصت تمام شده است و در صورت عدم واریزی با متقاضی دیگری جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما