شناسهٔ خبر: 43519611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هانسی فلیک: گله ای بابت فشردگی بازی ها نداریم؛ فرانکفورت در ضربات آزاد خطرناک است

علیرضا نجاتی

هانسی فلیک از نمایش های اخیر تیمش بسیار راضی است

صاحب‌خبر -

بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت در چارچوب هفته پنجم رقابت های بوندسلیگا فردا ساعت 17:00 در آلیانتس آرنا مقابل هم قرار می گیرند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت حضور یافت و به صحبت پرداخت.

از نمایش بایرن مونیخ کاملا راضی هستم

بایرن مونیخ سالی بسیار موفق را پشت سر گذاشت. چیزی که بیش از همه چیز مرا تحت تاثیر قرار داد، دیدن رشد تمام اعضای تیم در کنار یکدیگر بود. تیم فوق العاده ای متشکل از کادرفنی و بازیکنان کنار من وجود دارد. تلاش مضاعفی داشتیم و همه اعضا در موفقیت هایمان سهیم بودند. مقابل بیله فلد عالی کار کردیم و پیشرفت مهمی از تیم دیدم. به زمان نیاز داریم و پیش از آغاز فصل، آماده سازی خاصی نداشتیم. باید چند بازی دیگر هم بگذرد تا به ریتم اصلی برسیم اما از نمایش های تیم در دو بازی قبلی کاملا راضی بودم. تقویم فشرده بازی ها؟ گله کردن از این بابت، در دستور کار ما نیست چون همیشه شرایط موجود را می پذیریم.

سانه در دسترس است 

همه بازیکنان تا این جای کار آماده هستند. لروی سانه هم فردا عضوی از ترکیب کلی تیم خواهد بود. او از ابتدا به میدان نخواهد رفت چون باید گام به گام پیش برویم. به هرحال سانه یکی از گزینه هایی است که فردا می تواند بازی کند و از این بابت خوشحالیم. ما گزینه های متعددی در اختیار داریم اما نمی خواهم ترکیب بازی فردا را لو بدهم. تولیسو؟ می توانید ببینید که او از فوتبال لذت می بَرد. فصل گذشته کورنتین با مشکلات مصدومیت روبرو بود و چندان بازی نکرد. از گلی که تولیسو به اتلتیکو مادرید زد خوشحالم زیرا این گل به او اعتماد به نفس می دهد. زوله؟ او خوب کار می کند. در دو بازی گذشته همچون سایر اعضای تیم از او هم راضی بودم. باید به خاطر داشته باشیم نیکلاس برای مدتی طولانی مصدوم بود اما بازیکنان خوب دیگری هم در پست او داریم. 

 فرانکفورت تیمی قدرتمند و نترس است

در خصوص رویارویی با فرانکفورت باید بگویم آن ها اشتیاق زیادی دارند، قدرتمندند و در نبردها ترسی ندارند. باید حریف را تحت فشار بگذاریم. کامادا از فرانکفورت، بازیکنی است که می داند چگونه توپ را حفظ کند و آن ها بازیکنانی توانا در ضربات آزاد در اختیار دارند. مارتین هینترگر هم در توپ های هوایی عالی است و باید روی این مسئله تمرکز کنیم. 

 

نظر شما