شناسهٔ خبر: 43519293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لذت پرواز پاراگلایدرها در آسمان کرمان از قاب دوربین

گروه استان‌ها- پاراگلایدرسواران استان کرمان در سایت پروازی شهدای خانوک دور هم جمع شدند تا در کنار گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم لحظاتی شاد و بی نظیر را ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، تعدادی از ورزشکاران پاراگلایدر و پاراموتور استان کرمان صبح امروز در سایت پروازی شهدای خانوک دور هم جمع شدند تا در کنار گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی لحظاتی شاد و بی‌نظیر از این ورزش مفرح و مهیج را بر فراز آسمان کرمان ثبت کنند.

در این گردهمایی حدود 30 پرنده پاراگلایدر با پرچم‌های یا حسین (ع)، یا ابوالفضل (ع)، پرچم ایران و غیره از ارتفاع 550 متری اقدام به پرواز کردند.

روح الله اسدی مربی خلبان پاراگلایدر با اشاره به اینکه ورزش پاراگلایدر از سال 81 در استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: استان کرمان جزو نخستین استان‌هایی است که این ورزش در آن راه‌اندازی شده است.  

به گزارش تسنیم پرواز با پاراگلایدر یا پرش با پاراگلایدر یک ورزش تفریحی و رقابتی است که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده است. ورزش پاراگلایدینگ یک ورزش هوایی مهیج و جذاب است که خلبان آن بر خلاف هواپیما در کابین نمی‌نشیند و در نتیجه این ورزش تجربه‌ فوق‌ العاده‌ای از پرواز را برای وی به وجود می‌آورد.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

برچسب‌ها:

نظر شما