شناسهٔ خبر: 43518299 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تشییع و تدفین شهید مدافع سلامت حبیب ذاکریان در بابل+ تصاویر

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع سلامت دکتر حبیب ذاکریان در شهر بابل با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و بابل برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در دومین روز از آبان ماه ۹۹، با حضور دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر آقایان معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر موفقی و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و همچنین کادر درمانی و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مردم شریف شهر بابل طی مراسم با شکوهی، پیکر شهید ذاکریان از بیمارستان شهید یحیی نژاد به سمت باغ بهشت شهر بابل تشییع و در جوار مزار پدر شهیدش آرام گرفت.
دکتر رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: دکتر ذاکریان ۲۳ سال صادقانه به این شهر خدمت کرد و می‌توانست بازنشسته شود. (دوسال قبل عمل جراحی سنگین و مدتی رادیو تراپی داشت لذا در برابر کرونا آسیب پذیر بود) به او توصیه شده بود بازنشسته شود تا از خطر دور بماند.
در پاسخ گفته بوده در این روز‌های دشوار پر خطر نمیتونم مردمم رو تنها بذارم. وجدانم نمیذاره. منم مثل بقیه. اگه من کنار بکشم دو نفر دیگه هم کنار بکشن کی به داد مردم برسه؟ شجاعانه ایستاد و خدمت کرد و خطر کرد و برای مردم جانش رو در کف گرفت و تقدیم کرد.

نظر شما