شناسهٔ خبر: 43517775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

منتظر تاییدیه ستاد برای از سرگیری رقابتها هستیم

تقوی: فعلاً خبری از لغو لیگ نیست

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید: فدراسیون پزشکی به عنوان ستاد مقابله با کرونا در ورزش، حتی بازیهای فوتبال را تا ۱۶ آبان ماه به عقب انداخته است. البته در این شرایط خاص تعویق بازیها منطقی است. ما هم منتظر تاییدیه ستاد مقابله با کرونا هستیم تا بازیهای دور رفت را دوباره شروع کنیم.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ والیبال؛ فدراسیون والیبال برای از سرگیری رقابتهای دور رفت لیگ برتر منتظر تاییدیه ستاد مقابله با کرونای ورزش است. دپارتمان مسابقات و رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال با بالارفتن تعداد مبتلایان به کرونا در تیم‌ها، رقابت‌های لیگ برتر را برای ۱۴ روز تعطیل کرد و قرار بود مسابقات هفته هشتم ۷ آبان ماه از سر گرفته شود اما دوباره بازیها تا صدور تاییدیه ستاد مقابله با کرونا به تعویق افتاده است.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال با تایید این‌ خبر می‌گوید: «فدراسیون پزشکی به عنوان ستاد مقابله با کرونا در ورزش، حتی بازیهای فوتبال را تا ۱۶ آبان ماه به عقب انداخته است. البته در این شرایط خاص تعویق بازیها منطقی است. ما هم منتظر تاییدیه ستاد مقابله با کرونا هستیم تا بازیهای دور رفت را دوباره شروع کنیم.»

او جلسه دوشنبه را مختص همفکری برای چگونگی رقابتهای دور برگشت لیگ برتر والیبال می‌داند: «ما دوشنبه جلسه‌ای با مدیران عامل باشگاه‌ها و مربیان داریم تا درباره شرایط جدید برگزاری رقابتها و شیوه مناسب برای دور برگشت بحث و تبادل نظر کنیم و با تاییدیه ستاد دوباره مسابقات را از سر می‌گیریم.»

دبیر فدراسیون احتمال نیمه تمام ماندن رقابت‌های لبگ برتر را رد می‌کند: «اصلا این خبرها نیست و لیگ برتر والیبال قطعا برگزار می‌شود، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و ستاد مقابله با کرونا دستور لغو بازیها را بدهد، وگرنه حالا هیچ خبری برای نصفه، نیمه ماندن لیگ نیست و منتظریم تا شرایط جدید را ستاد به ما اعلام کند.»

او امیدوار است تا شروع لیگ تیم‌ها بحران کرونا را رد کنند: «حالا تیم‌ها شرایط  بهتری دارند و حتی بعضی ها هم به حالت نرمال رسیده‌اند اما آنها هنوز یک هفته تا ۱۰ روز، تا شروع رقابت‌ها فرصت دارند که در قرنطینه بمانند. به نظرم که همه تیم ها تا زمان از سرگیری رقابتها، آماده می‌شوند و دیگر کرونایی ندارند.»

نظر شما