شناسهٔ خبر: 43516438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

مهراد جم چشم های دنیا جهانبخت را تتو کرد + فیلم تتو

مهراد جم خواننده موسیقی پاپ که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده به تقلید از اقدام پسر بکهام که چشم های نامزدش را پشتش تتو کرده بود چشم های دنیا جهانبخت را بر روی کتف خود تتو کرد.

صاحب‌خبر -

مهراد جم خواننده موسیقی پاپ که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده به تقلید از اقدام پسر بکهام که چشم های نامزدش را پشتش تتو کرده بود چشم های دنیا جهانبخت را بر روی کتف خود تتو کرد.

 

 

 

مهراد جم و دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از رابطه ی عاشقانه خود پرده برداشتند.امین فردین (خبرنگار) با انتشار پستی برای مهراد جم برای این خواننده آرزوی خوشبختی کرد.

 

11 - Copy

 

 

استوری امین فردین :

;v_kh

 

 

 

دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرامی بعد از رابطه با امیر تتلو و ساسی مانکن با مهراد جم خواننده جوان وارد رابطه شد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور که با آهنگ شمال به شهرت رسید، در جدیدترین عکس منتشر شده از او دنیا دیده می شود و در عکس مشخصه که این دو شخص با هم وارد رابطه عاشقانه شدند

طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

 

واکنش عجیب مهراد جم به رابطه با دنیا جهانبخت

مهراد جم بعد از انتشار عکس و خبر دوستی وی با دنیا جهانبخت تمامی تصاویر و آهنگ های خودش را از کانال تلگرامی اش پاک کرد و با حذف عکس پروفایلش، اسم کانالش را به “بی هویت” تغییر داد!

 

واکنش دنیا جهانبخت به خبر رابطه با مهراد جم

دنیا جهانبخت نیز با انتشار عکسی که در آن پسری را در آغوش گرفته نیز به شایعه ها در رابطه با دوستی اش با مهراد جم را دامن زده است. عکس زیر از استوری دنیا جهانبخت در اینستاگرام او گرفته شده و کاملا مشخص است که پسری که در آغوش دنیا جهانبخت است شکل و شمایل مهراد جم را دارد.

 

ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن و امیر تتلو

دنیا جهانبخت با ابراز علاقه به ساسی مانکن و گریه کردن مقابل دوربین بسیار جنجالی شد. او مدام به ساسی مانکن ابراز علاقه می کرد ولی این عشق یک طرفه بود و ساسی اصلا حواب دنیا جهانبخت را نمی داد تا اینکه او کلیپی از خفه کردن خودش را منتشر کرد که ابعاد این ماجرا بزرگ تر شد وباعث شد که او بیشتر از قبل دیده شود. بعد از مدتی او با طلا گلزار مدلی که ساکن دبی است و گویا با ساسی مانکن رابطه دارد، وارد بحث شد و این ماجرا هم برای کاربران بسیار جالب بود.

 

نظر شما