شناسهٔ خبر: 43513760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت نقش آفرینی وزارت صمت در سرمایه گذاری برای پروژه های بزرگ مقیاس در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر صمت خواستار نقش آفرینی جدی وزارت صمت در سرمایه گذاری برای پروژه های بزرگ مقیاس به منظور جبران بخشی از عقب ماندگی های صنعتی استان و نیز حمایت از تولیدکنندگان و صنعت گران بخش خصوصی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری در دیدار با وزیر صمت بر ضرورت حمایت از احیای واحدهای تولیدی راکد و سرمایه گذاری وزارت صمت در پروژه های صنعتی بزرگ مقیاس تاکید کرد.وی با اشاره به ظرفیت های استان در ذخایر فلزات گران بها از جمله طلا بر نقش آفرینی جدی وزارت صمت در حمایت و افزایش تولید معدن زرشوران تکاب تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی تهیه فولاد برای واحدهای صنعتی و جلوگیری از ممنوع شدن صادرات رب را از جمله درخواست های استان برشمرد و افزود: فعال سازی برخی واحدهای صنعتی استان در گرو حمایت جدی وزارت صمت است تا زمینه های ایجاد اشتغال را فراهم سازد.

لزوم نظارت جدی بر قیمت کالاهای اساسی و نقش آفرینی جدی وزارت صمت در سرمایه گذاری برای پروژه های بزرگ مقیاس به منظور جبران بخشی از عقب ماندگی های صنعتی استان و نیز حمایت از تولیدکنندگان و صنعت گران بخش خصوصی از مواردی بود که شهریاری در این دیدار خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما