شناسهٔ خبر: 43513731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخراج کارگران مخل، سبب تعطیلی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام شد/ ورود دادستانی به موضوع کشتارگاه

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام گفت: تعدادی از کارگران این کشتارگاه با ایجاد اخلال در صدد تعطیلی این کارگاه شدند که مسئول مربوطه نیز طبق قانون این افراد را اخراج کرد.

صاحب‌خبر -

عزیز قیصوری رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با شیوع کرونا ویروس در ایلام تعدادی از کارگران کشتارگاه  به بهانه‌های مختلف درصدد تعطیلی این مکان تولیدی بودند.

وی افزود: پس از اخطارهای مکرر به این افراد متاسفانه آنان از کارهای خود دست بر نداشتند و  با تشویق سایر کارگران، به دنبال ایجاد بی‌نظمی در کشتارگاه بودند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام، اظهار داشت: متاسفانه وساطت مسوولان مربوطه نیز سبب رفع این مشکل نشد، در نتیجه تصمیم به اخراج کارگران مخل نظم کشتارگاه گرفته شد.

قیصوری ادامه داد: این افراد نیز به تلافی اخراج شدن، در اقدامات اخیر، کشتارگاه را به طور کامل تعطیل کردند.

وی بیان داشت: مطابق قوانین کارگری و کارفرمایی، کارفرما در جهت تداوم کار حق دارد افراد مخل را با رعایت قانون و عدالت اخراج کنند. 

 رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از حساسیت مسوولین، قول مساعد جانشین دادستان استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان، بناست این مشکل به زودی رفع و این مکان تولیدی مجدد راه اندازی شود.

 انتهای پیام/۹۷۰۸۲۱

نظر شما