شناسهٔ خبر: 43513702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نقش برجسته آزادراه ارومیه - تبریز در تسهیل دسترسی به پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افزایش حجم عملیات در تکمیل تونل‌های آزادراه ارومیه به تبریز خبر داد و گفت: آزادراه ارومیه به تبریز، بسترساز شکوفایی اقتصاد شمال‌غرب کشور و رونق صنعت گردشگری است، و آزادراه ارومیه-تبریز نقش پررنگی در سهولت دسترسی به پایانه‌های مرزی ایفا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو دربازدید از مراحل ساخت دو تونل در آزادراه ارومیه به تبریز اظهار داشت:  آزادراه ارومیه به تبریز، بسترساز شکوفایی اقتصاد شمال‌غرب کشور و رونق صنعت گردشگری است، و آزادراه ارومیه-تبریز نقش پررنگی در سهولت دسترسی به پایانه‌های مرزی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به سرعت‌دهی به تکمیل این بخش از طرح که از جمله طرح‌های زیربنایی شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: با تکمیل این پروژه فاصله دو شهر ارومیه و تبریز و با احداث تونل‌ها ١٢ کیلومتر کاهش می‌یابد.

مدیر کل راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی یاد آور شد: پروژه آزادراه ارومیه - تبریز به طول ۱۶٢ کیلومتر با گذر از پل میانگذر دریاچه ارومیه موجب کاهش ۱۰۰ کیلومتری مسیر اتصال شهرهای ارومیه و تبریز می‌شود و تکمیل این طرح زیربنایی می‌تواند از سوانح رانندگی در مسیر اتصال مراکز استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی جلوگیری کند.

خاطرنشان می‌شود مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه وحید جلال‌زاده‌؛ نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی از مراحل ساخت دو تونل در آزادراه ارومیه به تبریز بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما