شناسهٔ خبر: 43513492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

دانشجویان انقلابی در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر در فضای مجازی در دست جبهه معاند است گفت: باید دانشجویان انقلابی این فضا را در دست بگیرند و در آن نقش‌آفرینی کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی پورمیرزایی در مراسم اختتامیه دوره مشق مجازی که برای توانمندسازی دانشجویان بسیجی برگزار شد اظهار داشت: فضای مجازی یکی از مهمترین عرصه‌هایی است که دانشجویان انقلابی باید در آن نقش‌آفرینی داشته باشند.
وی افزود: حضور موثر در فضای مجازی نیازمند آموزش و توانمندسازی دانشجویان است.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: جبهه انقلاب باید بتواند با شکل‌دهی هسته‌های رسانه‌ای به صورت تخصصی از رصد، نیازسنجی تا تولید محتوا و انتشار را پوشش دهد.
پورمیرزایی با توجه به اینکه قشر جوان زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذراند تصریح کرد: لذا بسیج دانشجویی باید توجه ویژه‌ای به حضور و نقش‌آفرینی در این فضا داشته باشد

وی اظهار داشت: این دوره باید شروعی باشد تا هر کدام از فراگیران نقش خود را در جبهه انقلاب تعیین و به صورت تخصصی نقش‌آفرینی خود را آغاز و روز به روز توانمندی خود را ارتقا دهند.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: متاسفانه ولنگاری زیادی در حال حاضر در فضای مجازی وجود دارد و مدیریت آن در دست جبهه‌ی معاند هست، به طوری که به راحتی یک موضوع دسته چندم را به موضوع با اولویت کشور تبدیل و به راحتی حقایق قطعی را تحریف می‌نمایند که نمونه آن را در موضوع قصاص نوید افکاری مشاهده کردیم.

نظر شما