شناسهٔ خبر: 43513402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

موافقت اولیه فدراسیون جهانی را برای میزبانی مسابقات جام ریاست فدراسیون‌ها دریافت کردیم

رئیس فدراسیون گلف گفت: موافقت اولیه فدراسیون جهانی را برای میزبانی مسابقات جام ریاست فدراسیون‌ها دریافت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، درباره برگزاری جام مینی‌گلف کارمندان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طی بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم ما از افراد موثرتر برای معرفی رشته‌های تابع فدراسیون گلف استفاده مفید و موثری داشته باشیم. در همین راستا ما این مسیر را در جام رسانه‌ها، جام دیپلمات‌ها، جام ایثار و جام مدافعان سلامت طی کردیم.

او اضافه کرد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم جام کارکنان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی‌المپیک می‌تواند از دو بعد موثر باشد؛ در بعد اول هدف‌مان تقدیر از کارکنان و کارشناسان این دستگاه‌های اجرایی بود و در بعد دوم هم شناخت ظرفیت‌های موجود در بین کارکنان که به نظرم در نتیجه برگزاری این جام هم به خوبی به این اهداف تعیین شده دست یافتیم.

عزیزی افزود: عملا تمام رشته‌های تابع گلف در فضای باز برگزار می‌شود و بر اساس قانون موجود در این رشته رعایت فاصله دو متری الزامی است. به همین دلیل از این حیث هم که الان بحث ویروس کووید ۱۹ هم مطرح است می‌توان گفت رشته گلف محدودیت خاصی در جهت برگزاری مسابقات ندارد.

رئیس فدراسیون گلف در پایان درباره مسابقات پیش‌رو توضیح داد: ما هشتم و پانزدهم آبان‌‌ماه مسابقات آزاد گلف را در دو بخش بانوان و آقایان خواهیم داشت. علاوه بر آن طبق جلسه‌ای که در مجمع فدراسیون جهانی برگزار شد مقرر شد ایران میزبان مسابقات جام ریاست فدراسیون‌های جهانی را بر عهده داشته باشد که در این خصوص تقریبا موافقت‌های اولیه شکل گرفته و حالا قرار است باز هم رایزنی داشته باشیم تا در آینده‌ای نزدیک این جام را به میزبانی تهران برگزار کنیم‌. 3/5

بیشتر بخوانید:

نظر شما