شناسهٔ خبر: 43513344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آماده‌ایم بهترین نتایج را برای فولاد رقم بزنیم/ در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد

سمیه قدیری

حسین کعبی گفت: هر زمان که بازی‌ها آغاز شود، آماده هستیم تا شروع خوبی را در لیگ بیستم برای فولاد رقم بزنیم.

صاحب‌خبر -

حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم‌مان خوب است و توانسته‌ایم برنامه‌های تمرینی و اردویی خوبی را پشت سر بگذاریم و کم کم آماده می‌شویم تا مهیای شروع بازی‌های رسمی شویم.

او در مورد وضعیت نفری فولاد برای لیگ بیستم تصریح کرد: ما در فصل نقل‌وانتقالات، براساس نیازهای‌مان نفرات خوبی را جذب کردیم. از تیم فصل گذشته‌مان هم اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم؛ در مجموع از خریدهای مان راضی هستیم و خودمان را آماده می‌کنیم تا شروع خوبی را برای لیگ بیستم داشته باشیم.

کعبی در خصوص تعویق لیگ به خاطر شیوع کرونا گفت: اگر شرایط به لحاظ کرونایی اجازه می‌داد، ما مشکل خاصی نداشتیم و آماده بودیم. به هرحال براساس تصمیمی که گرفته شده ما هم تبعیت می‌کنیم. با توجه به این که فولاد جزو اولین تیم‌هایی بود که کار تمرینات و برنامه‌های آماده سازی خود را آغاز کرده است، الان از برنامه‌مان عقب نیستیم. در این تعطیلات هم برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشتیم تا هر زمان که مقرر شد بازی‌ها آغاز شود، مشکلی نداشته باشیم.

مربی جوان فولاد در مورد قرعه‌ای که در ابتدای فصل نصیب این تیم شده؛ تصریح کرد: بالاخره ما باید در این فصل با تمام تیم‌ها بازی کنیم و برای‌مان فرقی ندارد که در چه هفته‌ای با چه تیمی بازی کنیم. در لیگ برتر بازی آسان و حریف ضعیف نداریم و همه بازی‌ها سختی خاص خود را دارد. به هرحال امیدوارم با شروع خوبی که در این فصل داریم بتوانیم بهترین نتایج ممکن را برای فولاد رقم بزنیم.

از کعبی در مورد مدعیان این فصل سوال کردیم و از او پرسیدیم آیا فولاد هم می‌تواند جزو این مدعیان باشد که او در پاسخ به این سوال تاکید کرد: همه تیم‌ها با برنامه خود را برای لیگ آماده و برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کنند. به اعتقاد من الان زمان مناسبی برای پاسخ به این سوال نیست و حداقل 10 هفته باید از بازی‌ها بگذرد تا مشخص شود مدعیان چه تیم‌هایی هستند. آنچه که مسلم است این است که ما هم می‌خواهیم امسال چهره یک مدعی از فولاد به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی برای این تیم به ثبت برسانیم. 4

بیشتر بخوانید:

نظر شما