شناسهٔ خبر: 43513258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این چرخه باطل سال‌هاست دامن‌گیر پرسپولیس شده/ جای تاسف دارد تیم را یک دلال می‌بندد!/ پیشکسوتان غرضی ندارند

سمیه قدیری

سرمربی اسبق پرسپولیس بر این باور است در حال حاضر پیشکسوتان باید صبوری بیشتری به خرج بدهند و کمک کنند مشکلات باشگاه حل و فصل شود.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان، سرمربی اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: بخش اعظم مشکلات سال‌های اخیر پرسپولیس، مشکلات مالی بوده، طبیعی است وقتی پول نباشد همه می‌خواهند بروند. در این راستا باید هر چه زودتر منبع مالی در اختیار باشگاه گذاشته باشد تا بخش مهمی از این مشکلات برطرف شود.

او افزود: متاسفانه هر سال این مشکل در زمان یارگیری پیش می‌آید و زمان وعده به تعهدات مالی بازیکنان و مربیان خارجی تشدید می‌شود تا تیم هر سال با این چالش تکراری روبرو باشد. در نهایت این مشکلات سال به سال بیشتر می‌شود. البته باید به در این راستا به این نکته‌ اشاره کنم که راه حل این مشکلات در دست مدیریت باشگاه است. متاسفانه هر سال اشتباهات مدیران قبلی به سال‌های بعدی منتقل می‌شود و این چرخه باطل سال‌هاست دامن‌گیر پرسپولیس شده است.

درخشان تصریح کرد: هر چقدر دامنه این مسائل بیشتر شود، باعث می‌شود تیم به حاشیه کشیده شده و این مشکلات تمرکز تیم و بازیکنان را برهم بزند و در نهایت دود همه این مشکلات به چشم پرسپولیس خواهد رفت. عدم حضور نیروهای متخصص در عرصه مدیریت مشکلی است که سال‌هاست به پرسپولیس ضربه می‌زند.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد ارقام عجیب و غریبی که بعضا در خصوص بازیکنان رد و بدل می شود، گفت: شما ببینید بازیکنی را که می‌شود با رقمی در حدود 500- 600 میلیون جذب کرد به یک باره چند میلیاردی می‌شود و این موضوع منشاء مشکلات می‌شود. می‌خواهم سربسته به این موضوع اشاره کنم که جای تاسف دارد یک تیم را یک دلال می‌بندد و این همه حرف و حدیث را ایجاد می‌کند. این موضوع جای شکوه و گلایه دارد.  

درخشان در ادامه یادآور شد: در آستانه بازی مهمی مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و متاسفانه باید بگویم اگر مشکلات حل نشود، تبعات بدی دامن پرسپولیس را خواهد گرفت. پرسپولیسی که شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد حیف است که این فرصت طلایی را از دست بدهد. پرسپولیس تیم خوب و منسجمی دارد که تواست با اقتدار به فینال برسد اگر مشکلات حل نشود، بدون شک شادابی فنی تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به  انتقاداتی که از سوی پیشکسوتان در قبال مشکلات باشگاه مطرح می شود گفت: به‌طور قطع این صحبت‌ها از سر دلسوزی است و قصد و غرضی وجود ندارد، البته پیشکسوتان هم باید شرایط را به گونه‌ای تغییر دهند که در با وجود مشکلات فضا آرام شود تا برخی سوءتفاهمات ایجاد نشود و مشکلات حل و فصل شود. 4

بیشتر بخوانید:

نظر شما