شناسهٔ خبر: 43512859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

استفانو پیولی: برایمان مهم بود که ثابت کنیم یک تیم نرمال نیستیم؛ در ژانویه همه چیز عوض شد

علی آقااحمدی

استفانو پیولی کاملا از روند تیمش خرسند است.

صاحب‌خبر -

استفانو پیولی از مسیری که میلان در پیش گرفته می گوید.

به گزارش طرفدرای و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان در اولین دیدار خود در لیگ اروپا توانست با نتیجه 3-1 سلتیک را شکست دهد و شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشد. استفانو پیولی، سرمربی روسونری پس از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد. 

این دیداری بود که با شخصیت و کیفیت کنترلش کردیم. اگرچه با اشتباهات فنی و خطر هایی هم مواجه شدیم. اینکه اثبات کنیم یک تیم نرمال نیستیم برایمان بسیار حیاتی بود. یک تیم نرمال پس از پیروزی های هیجان انگیزی به مانند آنچه در دربی میلان اتفاق افتاد، انگیزه و عزم کمتری از خود نشان می دهد. اما ثابت کردیم که هر بازی را تنها یک بار بازی می کنیم و خواستار ادامه روند پیروزی هستیم. 

 یک لحظه را هم هدر نمی دهیم

هیچ رازی در کار نیست. ما فقط مدتی است که همگی برای یک هدف کار می کنیم. بازیکنان و کادرفنی همه احساس می کنند که جزوی جدایی ناپذیر از این پروژه هستند و با هم برای پیشرف همکاری می کنیم. اینکه باشگاه توانسته پروژه ما را ادامه دهد و و جوانانی بیاورد که چیز هایی به این ترکیب اضافه کند، شایسته تقدیر و اعتبار است. نتایج خوب اعتماد به نفس را تقویت می کنند، اما همه ما خوب می دانیم که لحظات دشوار هم از راه خواهند رسید و ما باید در آن شرایط هم کارمان را ادامه دهیم. ترکیب جوانی داریم، اما بازیکنی مثل دوناروما که 21 سال دارد، تبدیل به یک بازیکن بالغ شده و تجربه فروانی دارد. به نظرم خیلی خوب پیش می رویم. چون یک لحظه را هم هدر نمی دهیم و همیشه بازی بعدیمان را به عنوان مهم ترین بازی در نظر می گیریم. 

تقابل با آاس رم 

رم خط حمله خیلی خوبی دارد. پس بازی ما تبدیل به یک آزمون برای تیم هایی می شود که قصد دارند فوتبالی مثبت ارائه دهند، از حریف گل های بیشتری به ثمر برسانند و ابتکار عمل را در دست بگیرند. می خواهیم فرم مثبتمان را حفظ کنیم و بالاتر از هرچیز دیگر، قصد داریم سفری که در ژانویه آغاز کردیم و طی آن به طور مداوم پیشرفت داشتیم، ادامه دهیم. به نظرم در ژانویه همه چیز عوض شد، بازیکنانی به ترکیب اضافه کردیم که بیشتر مناسب سبک فوتبال ما بودند و جا های خالی ترکیبمان را پر کردند. 

پایان فصل 

اسکودتو؟ از نظر خودمان در سطح خوبی قرار داریم. جاه طلب هستیم و می دانیم که می خواهیم کارمان را در چه جایگاهی به پایان برسانیم. اما نباید عجول باشیم. ما به کار روی تمام جزئیات تکنیکی، تاکتیکی، رژیم غذایی و فیزیکی ادامه خواهیم دادو همچنین احتمال در ژانویه یا فصل آینده تیم را تقویت خواهیم کرد.  

بیشتر بخوانید: 

سلتیک 1-3 میلان؛ شب آرام و زیبای روسونری در اروپا

 

 

نظر شما