شناسهٔ خبر: 43512847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت تمام قد استاندار کرمان از برگزاری مسابقات جام سردار سلیمانی

به دنبال موافقت با برگزاری مسابقات کشتی جام سردار سلیمانی، استاندار کرمان از حمایت کامل خود به منظور برگزاری مطلوب این رقابت‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان در دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با وی که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری انجام شد، ضمن خیرمقدم به دبیر رئیس فدراسیون کشتی ابراز امیدواری کرد: این سفر هم برای ورزش و هم استان منشأ خیر و برکت باشد.

او با گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی افزود: امیدواریم این هفته فرصتی برای تجدید نظر در برنامه‌های قبلی ورزشی و برنامه‌های جدید برای ورزش استان باشد.

فدائی با تأکید بر اینکه تلاش ما در این بود که شاخص‌های پایین کرمان را بهبود بخشیم، تصریح کرد: به ویژه تلاش کردیم ۲ شاخص ارتقای بنا‌های ورزشی سرپوشیده و روباز افزایش یابد و با گزارش اداره کل ورزش و جوانان این استان به متوسط کشور رسیده‌ایم که این توفیقی مطلوب محسوب می‌شود.

او بیان داشت: حتما باید در شاخص‌ها، هر سال نسبت به سال ماقبل خود مقایسه شود و در حقیقت هر سال نسبت به سال قبل بهتر شده و رشد داشته باشیم که در این زمینه در شاخص‌های مهم ورزشی طی سال‌های گذشته رشد داشتیم.

استاندار کرمان با اعلام اینکه استان کرمان ظرفیت و امکانات خوبی دارد، گفت: بنگاه‌های اقتصادی در سیرجان، کرمان، شهربابک و رفسنجان اقدام به احداث ورزشگاه کرده اند که این ورزشگاه‌ها در کرمان و رفسنجان امسال افتتاح می‌شود.

فدائی بیان داشت: همچنین توافق کردیم مس  ۱۰۰ زمین ورزشی برای مناطق محروم جنوب کرمان احداث کند که امروز باید پیگیری شود تا ببینیم کار تا چه مرحله‌ای پیش رفته است.

او در بخشی از سخنانش با بیان اینکه سود گل گهر در سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان بوده که بخشی از این سود باید به استان و ورزش کمک کند، افزود: در نشست‌های توافق با مس و گل گهر وظایف تقسیم بندی شده و کم کاری‌ها در این حوزه باید پیگیری شود.

استاندار کرمان به شورای آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: طرح‌های مدون در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش تصویب و اجرایی می‌شود و از آنجایی که زمینه مساعدی در استان وجود دارد، پس با تعامل و همکاری مشکلات را رفع می‌کنیم.

فدائی بیان داشت: اعتقاد داریم کشتی ضمن کمک به سلامت، به ارتقای فرهنگی و مهارت زندگی جوانان کمک می‌کند که این فرایند جزو اهداف ما است و آماده‌ی حمایت از کشتی هستیم.

به دنبال موافقت با برگزاری مسابقات کشتی جام سردار سلیمانی در این نشست، استاندار کرمان نسبت به حمایت کامل خود به منظور برگزاری مطلوب این رقابت‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب

نظر شما