شناسهٔ خبر: 43512365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

وقتی دل مسی برای ال‌کلاسیکو با رونالدو تنگ شد

لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش ال‌کلاسیکوها با کریستیانو رونالدو را ویژه توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد او به دیدار یووه و بارسا برسد.

صاحب‌خبر -

کریستیانو رونالدو هنوز کرونا دارد و احتمال این که در لیگ قهرمانان اروپا برای نبرد یوونتوس با بارسلونا و لیونل مسی آماده شود، کمتر شده.

مسی در مصاحبه جدیدش با شبکه «DAZN» درباره ال‌کلاسیکو زمانی که رونالدو هم بود، گفت: «دوئل با کریستیانو رونالدو ویژه بود که برای همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند. این رقابت سال‌ها طول کشید و حفظ یک رقابت خاص برای مدت طولانی آسان نیست. تیم‌های ما هم خواهان این دوئل بودند، رئال و بارسا، دو تیم قوی در جهان. رقابت برابر در چند سال متوالی برای همیشه در ذهن‌ها می‌ماند. دوئل من و کریس از نظر شخصی خیلی خوب بود و فکر کنم مردم از آن لذت بردند. بدیهی است که وقتی رونالدو در رئال بازی می‌کرد، ال‌کلاسیکوها ویژه بودند. البته بازی مقابل رئال همیشه ویژه است، اما با رونالدو معنای خاصی داشت. حالا گذشته‌ها گذشته و ما منتظر چالش‌های فعلی هستیم.»

مسی در ادامه برای رونالدو که کرونا گرفته آرزوی سلامتی کرد و اظهار داشت: «دیدار چهارشنبه (دیدار بارسلونا و یوونتوس در لیگ قهرمانان) هم یک چالش خواهد بود. امیدواریم رونالدو هم باشد و خیلی زود از کرونا رها شود.»

منبع: خبرورزشی

نظر شما