شناسهٔ خبر: 43510091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محدودیت سفر به اصفهان تا یکشنبه ادامه پیدا می‌کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:اوج‌گیری شیوع کرونا و وضعیت قرمز این استان ایجاب می‌کند محدودیت سفر به اصفهان تا پایان یکشنبه هفته آینده همچنان ادامه پیدا کند زیرا مهم‌ترین اصل در وضعیت فعلی حفظ جان مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش گفت: اوج‌گیری شیوع کرونا و وضعیت قرمز این استان ایجاب می‌کند محدودیت سفر به اصفهان تا پایان یکشنبه هفته آینده همچنان ادامه پیدا کند زیرا مهم‌ترین اصل در وضعیت فعلی حفظ جان مردم است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: در روزهای تعطیل پیش رو تمام اماکن گردشگری، تاریخی و تفرجگاه‌های اصفهان تعطیل است و با هدف جلوگیری از تجمع شهروندان، روشنایی پارک‌ها هم حداقل خواهد بود.

وی با تاکید بر همکاری همگانی برای کاهش شمار مبتلایان خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت قرمز نماز جمعه این هفته نیز برگزار نخواهد شد.

شیشه‌فروش به تدوین طرح تشویقی برای نهادها و دستگاه‌های که پروتکل‌های بهداشتی را بخوبی اجرا می‌کنند اشاره کرد و گفت: این طرح در قالب فعالیت یک گروه نظارتی تخصصی برای تمامی مراکز از جمله اداره‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌ها اعمال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به لزوم استفاده از ماسک افزود: بیماری کووید-۱۹ که ماه هاست ادامه داشته و افزایش آلودگی هوا در روزهای اخیر می‌طلبد که شهروندان خطرات این دو را جدی بگیرند و ضمن حضور حداقلی در سطح شهر برای پایداری تندرستی خود بکوشند.

وی اصفهان تصریح کرد: به ۳۵۰ جایگاه سوخت هم ابلاغ شده که سوخت پاک عرضه کنند و فروش سوخت مازوت ممنوع است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما