شناسهٔ خبر: 43509486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازگشت به روزهای طلایی ورزش استان با نگاه مثبت اصحاب رسانه به ورزش

بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اصحاب رسانه ورزشی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اصحاب رسانه ورزشی استان و به همت هیات قایقرانی استان اردبیل برگزار شد.
سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این نشست گفت: با نگاه و دید مثبت اصحاب رسانه به ورزش استان، به روزهای طلایی ورزش استان بازخواهیم گشت.
او با اشاره به ارتباط رسانه با ورزش بیان کرد: در رویداد ها و اتفاقات مهم ورزشی ای که توسط قهرمانان و زحمت کشان عرصه ورزش اتفاق می افتد اگر زحمات و قلم رسای اصحاب رسانه نباشد، آن چنان که باید این قهرمانی ها و پهلوانی ها در جامعه دیده نخواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: شرایط اقتصادی امروز جامعه ما، ورزش را نیز تحت تاثیر قرار داده است و مشکلات مالی اصلی ترین مشکل ۴۸ هیات ورزشی استان و در کل ورزش استان است.
انوشیروانی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش کرده تا در دورترین نقاط و در روستا ها امکانات ورزش همگانی را فراهم کند، اظهار کرد: متاسفانه ورزش اردبیل به لحاظ ورزش قهرمانی با افت مواجه شده است که بهبود حال ورزش استان یک همت بزرگ همگانی را می طلبد.
او ادامه داد: علاوه بر حوزه ورزش، باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، پرداختن به مسائل جوانان نیز امری ضروری است که اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این حوزه نیز تمام تلاش خود را به کار بسته است.
او اضافه کرد: مباحث اشتغال، ازدواج، درمان و مسکن جزء اصلی ترین مشکلات جوانان ما هستند که باید به جد توسط مسئولین پیگیری گردد‌.
در ادامه این نشست صمیمی قاطع، رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: امسال برای اولین بار تیم قایقرانی آقایان استان به لیگ روئینگ کشور اعزام خواهند شد.
او افزود: علارغم شیوع ویروس کرونا در کشور، هیات قایقرانی استان توانسته است در سال ۹۹ مسابقات قهرمانی استان جهت اعزام به مسابقات کشوری و نیز مسابقات آب های آرام روئینگ دختران را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند.
او اظهار داشت:در سال های قبل متاسفانه هیات قایقرانی استان فعالیتی نداشت اما در سال ۹۶ و بعد از انجام استعدادیابی های بسیار توانستیم ۱۳۸۱ نفر ورزشکار را جذب هیات کنیم که چند نفر از آنان در اردوهای تیم ملی قایقرانی حضور داشته و توانستند مقام های جهانی و آسیایی برای استان و کشورمان کسب کنند.

قاطع تشریح کرد: دریاچه گیلار لو شهرستان گرمی پتانسیل بالایی دارد و در همین جهت و برای آشنایی بیشتر با پتانسیل های قایقرانی استان، با رئیس فدراسیون قایقرانی و مربیان این رشته از دریاچه گیلارلو بازدیدی داشتیم که امیدواریم با تصمیمات گرفته شده اتاق هیات قایقرانی واقع در دریاچه گیلارلو تجهیز گردد و این دریاچه میزبان قایقرانان استان و کشور باشد.
در پایان این مراسم از اصحاب رسانه های ورزشی استان و نیز خانواده شهدای ورزشکار تجلیل بعمل آمد.

نظر شما