شناسهٔ خبر: 43509057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعلام فراخوان مسابقه حفظ دعای فرج در کانون امام زین العابدین(ع)

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) بندرعباس گفت: به مناسبت سالروز تاج گذاری امام زمان(عج)، مسابقه حفظ دعای فرج ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) بندرعباس برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «عبدالرسول باستین» امروز (۱ آبان ماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، عنوان کرد: بزرگداشت اعیاد و مناسبت های ملی مذهبی و اشاعه و ترویج معارف اهل بیت از رسالت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام ناب محمدی برای ترویج فرقه های انحرافی و ضاله، افزود: ضرورت آشنا کردن کودکان و نوجوانان با معارف بلند اسلام ناب به ویژه موضوع مهم مهدویت و انتظار از ضروریات امروز جامعه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) بندرعباس ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) با درک صحیح از شرایط روز، ویژه برنامه های متنوعی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تدارک دیده است که برگزاری مسابقه حفظ دعای فرج یکی از این برنامه هاست.

 

وی در ادامه به شرایط این مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقه مندان باید آثار خود را به صورت افقی ضبط و به دفتر کانون فرهنگی هنری واقع در مسجد امام زین العابدین(ع) ارسال کنند.

 

باستین در پایان آخرین مهلت ارسال آثار را 12آبان اعلام کرد وگفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود از طریق سروش، بله، گپ، ایتا، تلگرام و اینستاگرام به شماره های 09175072373- 09179373976ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(علیه السلام) از سال ۹۴ با مجوز رسمی ستاد عالی در مسجدی به همین نام در محله نایبند جنوبی شهر بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان را جذب کرده است.

پایان پیام/711

نظر شما