شناسهٔ خبر: 43508744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی به مدارس و دانش آموزان نیازمند دزفول

مسئول اولیا و مربیان آموزش و پرورش دزفول از اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به مدارس و دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر ظاهرطحان مسئول اولیا و مربیان آموزش و پرورش دزفول گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به مدارس و دانش آموزان نیازمند این شهرستان شامل؛ ۱۲۰ میلیون ریال برای تامین کتاب درسی، ۵ میلیارد ریال نوشت افزار، ۳۰۰ میلیون ریال ماسک و ۵۰ میلیون ریال ژل ضدعفونی انجام شد.

او افزود: همچنین ۸۴ میلیون ریال نیز برای تهیه مواد ضدعفونی سطوح، ۵۰۰ میلیون ریال برای آب ژاول، ۳۶۰ میلیون ریال برای تهیه بسته معیشتی و ۹۰ میلیون ریال برای تهیه بسته‌های پروتئینی اهدا شده است.

ظاهر طحان با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی، ۲۴۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی، ۳۰ میلیون ریال برای تهیه بسته‌های بهداشتی و یک میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های فرهنگی به مدارس و دانش آموزان نیازمند دزفول اهدا شد، تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز افزون بر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از طرف فرهنگیان دزفول به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/گ

نظر شما