شناسهٔ خبر: 43508567 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته نیروی انتظامی و شهادت حافظان امنیت ایران اسلامی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره همه شهدای نیروی انتظامی و از جمله شهدای اخیر این مجموعه فداکار و پرتلاش را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

نیروی انتظامی مدافع نظم و امنیت ایران اسلامی، در تمامی برهه‌های حساس این مرزوبوم، خدمات، تلاش‌ها و فداکاری‌های ارزشمندی داشته است. نیروی انتظامی در مسیر حفظ جان ملت شریف ایران، پاسداری از کیان جامعه و حفظ مرزهای کشور در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمان زبون اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اغتشاش‌گران نظم عمومی همیشه تا پای جان ایستادگی و مجاهدت می‌نماید و در این راه شهیدان بسیاری را هم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

 بی‌تردید شهادت افتخارآمیز این پاک‌سیرتان غیور گواهی بر این ادعا است که آنان با اعتقادی راسخ و اراده‌ای وصف‌ناپذیر همواره برای دفاع از میهن اسلامی و برقراری نظم و آرامش گام برمی‌دارند. شهدای عزیزی که با نثار خون خود سرود استقامت، عزت و بیداری این ملت را بر بام جهان سروده‌اند.

هرچند دشمنی استکبار جهانی نسبت به ملت ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایانی نیست اما عجز، ناتوانی و خشم این فرومایگان و دشمنان زبون در مقابل اراده و عزم نیروهای امنیتی و ازجمله نیروی انتظامی موضوعی اثبات‌شده است.

به‌یقین ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار و مدافعان امنیت و استقلال خود که در مسیر خدمت جان‌فشانی می‌نمایند با بزرگی و افتخار یاد می‌کند. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): «اهمیت نیروى انتظامى را باید در اهمیت امنیت اجتماعى دانست. هراندازه که امنیت براى یک ملت و یک کشور مهم است، به همان اندازه باید به حافظان امنیت - که یک مظهر برجسته‌ى آن، نیروى انتظامى است - اهمیت داد». به‌یقین امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل اعتماد و همدلی ملت شریف ایران و توان، اقتدار، فداکاری و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک این روز به برادران و خواهران مؤمن و متعهد نیروی انتظامی که هم مظهر اقتدار و نظم نظام هستند و هم مظهر مهربانی و دلسوزی، یاد و خاطره همه شهدای نیروی انتظامی و از جمله شهدای اخیر این مجموعه فداکار و پرتلاش را گرامی بداریم. بدون تردید هر قطره خونی که در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های والای آن و برقراری نظم و آرامش نثار می‌شود، چهره کریه دشمنان این مرزوبوم را بیش‌ازپیش آشکار می‌سازد و نفرت و انزجار همگان نسبت به آنان را می‌انگیزاند. راه این شهدای معظم همواره ادامه خواهد داشت چراکه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ امنیت و اقتدار نظام در هویت و فرهنگ این ملت ریشه دارد و زحمت کشان نیروی انتظامی نیز در این زمینه بی‌مانند هستند.

سعید اوحدی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

نظر شما