شناسهٔ خبر: 43508192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۰ گروه جهادی در مراکز صنعتی استان مرکزی سازماندهی شد

اراک - ایرنا - مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۹۰ گروه جهادی در مراکز صنعتی و کارگری استان با هدف ارایه خدمات بهتر سازماندهی شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار «محسن ربیعی» روز پنجشنبه به مناسبت هفته گرامیداشت نقش جامعه کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس افزود: جامعه گارگری در عرصه‌های  مختلف از جمله تامین نیرو برای جبهه‌های حق علیه باطل و تلاش برای تولید کشور و تامین نیازهای اساسی نقش به سزایی ایفا کردند.  

وی اظهار داشت: برنامه‌های قابل توجهی در این راستا برای تبیین نقش جامعه کارگری در دفاع مقدس پیش‌بینی شده بود اما با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌ها تنها به برنامه‌های محتوایی پرداخته شد که بیش از ۳۰ برنامه شاخص و مهم در این راستا انجام شد.

 مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جامعه کارگری استان مرکزی یکی از استان‌های اثرگذار در دفاع مقدس بوده که بیش از ۲۶۹ شهید والامقام، یک هزار و ۴۰۰ جانباز سرافراز و ۹۰ نفر آزاده دارد و بیش ازچهار هزار نفر از جامعه کارگری در دفاع مقدس نقش مهم و اثرگذار داشتند.

سرهنگ ربیعی افزود: همچنین در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ پروژه مهم از سوی جامعه کارگری استان انجام شده که نقش بسیار اثرگذاری در عملیات‌ها داشته‌اند و امروز تبیین این امر مهم بسیار می‌تواند برای جوانان راهگشا باشد.

 وی اظهار داشت: همچنین بسیج کارگری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در عرصه‌های مختلفی نقش آفرینی کرده که یکی از آنها تهیه بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و سه هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای آسیب‌دیدگان بوده است.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت:در راستای تحقق جهش تولید دو طرح مهم شهید برونسی و شهید کریمی در دستور کار سازمان بسیج کارگری قرار گرفته که طی آنها اقدامات بسیار خوب و موثری برای تحقق شعار سال انجام شده است.

سرهنگ ربیعی افزود: همچنین چهارگروه تخصصی کارآمدان، تولید یاران، سفیران و رصدگران برای اجرای طرح شهید برونسی پیش بینی شده که در ابعاد مختلف برای تحقق شعار سال خدمت رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تهیه و پخش مستند حاج مالک، نقش جامعه کارگری در دفاع مقدس و پل خیبر، تهیه و چاپ کتاب نقش صنایع استان مرکزی در دفاع مقدس، حضور پیشکسوتان جامعه کارگری در رسانه ملی و فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی از جمله برنامه‌های مهم در این هفته بود که از ۲۵ مهر ماه تا دوم آبان ماه در سطح استان مرکزی انجام شد

نظر شما