شناسهٔ خبر: 43506213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جایگاه پارک علم و فناوری در ساوه ارتقا یابد

امام جمعه ساوه بر لزوم ارتقاء جایگاه پارک علم و فناوری و تعامل دانشگاه و صنعت در این شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ساوه اظهار کرد: امروز کشور در بالاترین سطح از  امنیت بوده و دشمنان به شرایط اسفناکی دچار شدند.

وی بیان کرد: آمریکا به اندازه‌ای به افول رسیده که ترامپ می‌گوید اگر رای نیاورم از آمریکا می‌روم؛ اگر نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان مهم نبود، نسبت به ایران حساس نبودند.

امام جمعه ساوه گفت: اقتضای مدیریت پیش‌بینی حوادث است و با همت مردم و مسئولان انقلابی، نظام جمهوری اسلامی به نهضت حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

حسینی ادامه داد: باید دشمن شناس باشیم تا مکر آنها را پاسخ دهیم این امر در حالی بوده که تمام تلاش آمریکا برای بی‌دولت‌سازی در کشور است و مدیران باید با انسجام بیشتری نسبت به گذشته تلاش کنند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند موتور پیشران کشور در توسعه علم و فناوری بوده و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی با ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت مسئولان به دانشگاه تبدیل شود؛ این مهم مطالبه مردم ساوه است که امیدواریم محقق شود.

حسینی گفت: ارتقاء جایگاه پارک علم و فناوری و تعامل دانشگاه و صنعت امری حیاتی بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر تقویت همدلی و همت مسوولان در راستای پیشرفت جامعه‌ انقلابی تاکید کرد.

با کار جهادی باید مشکلات جبران شود 

به گزارش فارس حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم به لحاظ معیشت در مضیغه هستند و شرایط زندگی برای بسیاری سخت و دشوار شده است.

وی بیان کرد: با کار جهادی باید مشکلات جبران شود اما متاسفانه برخی مسئولان کم کاری می‌کنند در حالی که عمل به وظایف از راهبردهای تحقق اهداف نظام است و باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سکونتگاه غیرمجاز ایجاد شده و به لحاظ قانونی باید تخریب شوند، باید از مسیر قانونی شرایط لازم را فراهم کنیم تا مردم از مسکن مطمئن و ایمن برخوردار شوند.

سبزی خاطرنشان کرد: بحث آب شرب ساوه با تلاش و جدیت در دست پیگیری بوده تا به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال سیاسی کاری هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم برای خدمت به مردم کاری انجام نشود نه اینکه اسم کسی بر سر زبان‌ها باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پروژه‌های جاده مامونیه، غرق‌آباد و زرندیه پیمانکار مشخص شده و امیدواریم به زودی اقدام عملیاتی آن آغاز شود تا شاهد خسارات جانی و مالی مردم نباشیم.

سبزی عنوان کرد: امیدواریم وعده بهره‌برداری از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی تا ۲ سال آینده محقق شود و مردم در بخش درمان از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما