شناسهٔ خبر: 43506050 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تفریحات لاکچری کیش

جزیره کیش یکی از بهترین و جذابترین مقاصد گردشگری ایران به شمار میرود. این جزیره زیبا و دوست داشتنی تفریحات متنوعی دارد و اگر مسائل مالی برایتان مهم نیست یا علاقه به آشنایی با تفریحات خاص در کیش دارید حتما این مطلب برای شما جذاب خواهد بود.

صاحب‌خبر -

پارک آبی اوشن کیش

شاید بهترین گزینه برای شروع یک سفر لاکچری و به یاد ماندنی به کیش، تم پارک آبی اوشن باشد. این پارک آبی با 17 راید در سه دسته با عنوان راید های آرام، راید های تند و هولناک بنا شده است. ورودیه این پارک هزینه خیلی بالایی ندارد اما با توجه به خدمات بالا و با کیفیت، گزینه بسیار مناسبی برای شروع سفر میباشد. در این پارک میتوانید ساعت ها به سرگرمی و ریلسیشن بپردازید و اگر هوس غذا یا نوشیدنی کردید میتوانید با کیفیت ترین غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش دهید تا اگر مایل بودید در کنار آب میل کنید.

فلای بورد

یکی از تفریحات آبی و پروازی کیش که هیجان بالایی دارد فلای بورد است. فلای بورد وسیله ای است که یک شلنگ حدودا 18 متری به آن متصل است و فرد با کفش های مخصوص روی آن می ایستد و فشار آب او را بلند میکند! این تفریح میتواند برای افرادی که توان عضلانی ضعیفی دارند خطرناک باشد چرا که کنترل خود روی هوا نیاز به قدرت بدنی بالا و مهارت دارد.

پاراسل سواری

یکی دیگر از تفریحات آبی و پروازی که هیجان بسیار زیادی دارد پاراسل است. این وسیله تفریحی به وسیله قایق کنترل میشود و افرادی که سوار هستند را به پرواز در می آورد. میتوان به صورت انفرادی یا به همراه خانواده و یا دوستانتان این تفریح لاکچری اما هیجان انگیز را تجربه کنید. پاراسل توانایی حمل 4 الی 5 را دارد اما  این که چه تعداد میتوانند سوار شوند بستگی به مجموع وزن آنها دارد.

غواصی در کیش

بدون شک یکی از تفریحات خاص و پر هیجان غواصی است. با استفاده از لباس های مخصوص و سپری کردن آموزش های اولیه میتوان دنیای درون دریا را مشاهده. از مرجان ها گرفته تا انواع ماهی ها، لاکپشت ها، ستاره های دریایی و غیره را میتوان مشاهده کرد. همچنین میتوان با پرداخت هزینه ای امکان عکاسی را هم برای خود فراهم کنید تا خاطراتتان را به ثبت برسانید. شما گردشگران کیش میتوانید با تهیه بلیط لحظه آخری به این جزیره زیبا سفر کنید و درکنار خاطرات خوشی که به ثبت میرسانید، در هزینه های خود نیز  صرفه جویی کنید.

اسکوتر دریایی کیش

یکی دیگر از روش های مشاهده دنیای زیر دریا اسکوتر دریایی است. با این وسیله افرادی هم که مهارت چندانی در غواصی ندارند و یا غواصی برایشان سخت میباشد میتوانند دنیای زیر دریا را تجربه کنند.

جت اسکی

از دیگر تفریحات مهیج آبی، جت اسکی میباشد که با توجه به سرعت بالا میتواند بسیار لذت بخش باشد اما این تفریح نیاز به آموزش دارد و قبل از آن میبایست آموزش های لازم را گذراند. جت اسکی را میتوان در بیشتر کلوپ های دریایی و غواصی پیدا کرد و با کرایه آن به تفریح پرداخت.

سافاری در کیش

برای سافاری میتوانید به مجموعه بزرگ پارس سافاری مراجعه کنید. این مجموعه با داشتن پیست های مختلف و انواع تفریحات مانند بانجی ترامپولین، موتور ای تی آر، پینت بال و بسیاری از تفریحات مهیج دیگر آماده ارائه خدمات به گردشگران تور کیش میباشد.

اجاره ماشین لوکس در کیش

با توجه به اینکه جزیره کیش منطقه آزاد تجاری میباشد میتوانید انواع مشاین های لوکس را در خیابان های کیش مشاهده کنید. برای یک سفر لاکچری کیش به همراه داشتن یک ماشین لوکس میتواند گزینه مناسبی باشد. اگر سری به اماکن اجاره ماشین در کیش بزنید میتوانید با سپردن یک ودیعه و گذاشتن چک، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. مبلغ چک بسته به قیمت ماشین اجاره ای متفاوت میباشد همچنین مدت اجاره به صورت 24 ساعت میباشد. از جمله ماشین هایی که میتوانید اجاره کنید میتوان به پورشه، موستانگ، دوج چلنجر، اینفینیتی، شورلت کوروت، کامارو، محصولات بنز و بی ام دبلیو و به طور کلی هر ماشین فوق خاص اشاره کرد.

بالن سواری در کیش

یکی از خاص ترین و جدیدترین تفریحات جزیره کیش بالون سواری است! با استفاده از بالون میتوانید به ارتفاع 100 متری پرواز کنید و آن ارتفاع سطح شهر آب های زلال خلیج فارس را مشاهده کنید. بدون شک، بالون سواری با توجه به پرواز تا ارتفاع 100 متری هیجان بسیار زیادی را به همراه دارد. همچنین افرادی که از ارتفاع زیاد میترسند بهتر است که از انتخاب این تفریح خودداری کنند. اما به طور کلی بالون سواری آن هم در جزیره کیش بسیار لذت بخش میباشد. تعداد افرادی که میتوانند سوار بالون شوند به وزن آنها و همچنین شرایط جوی دیگر مانند باد و غیره بستگی دارد. مدت زمان بالون سواری هم 60 دقیقه میباشد و در تمام مدت یک کاپیتان خبره شما را همراهی میکند.

پارک دلفین و باغ پرندگان

یکی از پر طرفدارترین اماکن تفریحی در کیش، بدون شک پارک دلفین و باغ پرندگان میباشد. در این مجموعه بزرگ میتوان ساعت ها به مشاهده دلفین ها، شیر دریایی، گراز دریایی و گربه دریایی پرداخت. همچنین در قسمت باغ پرندگان هم میتوان انواع پرنده ها و خزنده های زیبا و جذاب را مشاهده کرد.

کنسرت و جنگ های شبانه کیش

جزیره کیش همواره میزبان خواننده ها و گروه های معروف پاپ و سنتی بوده و شب ها در سالن های مخصوص به اجرای کنسرت میپردازند. از جمله آن ها میتوان به ماکان بند، بهنام بانی و... اشاره کرد. البته اکنون با توجه به شیوع کرونا امکان اجرای کنسرت نمیباشد. اما جنگ های شبانه مانند اکبر اقبالی، پازل شو،ستارگان،بیست شو و غیره در محل آبنمای خلیج فارس در فضایی باز برگزار میشود.

مراکز خرید کیش

نمیشود به کیش سفر کرد اما از مراکز خرید آن بازدید نکرد و به ساعاتی به خرید مشغول نشد! جزیره کیش دارای مراکز خرید بزرگ و متنوعی است و قیمت کالاهایی را هم که به فروش میرسانند با توجه به نوع مرکز خرید متفاوت است. اگر بخواهیم مراکز خرید کیش را نام ببریم میتوان به مرکز تجاری کیش، بازار بزرگ ونوس، رویا مال، کوروش برند سنتر و بازار مرجان اشاره کرد. انواع کافه ها و رستوران ها را هم میتوانید در این مراکز خرید مشاهده کنید. از مراکز خرید گفته شده، رویا مال و کوروش برند سنتر اجناس لوکس تری را به فروش میرسانند و اگر به دنبال کالای لاکچری هستید میتوانید به این مراکز خرید مراجعه کنید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل 5 ستاره میباشد که در شمال غرب جزیره کیش و در سواحل مرجانی کیش واقع شده است. هتل ترنج را شاید بتوان به عنوان لاکچری ترین هتل کیش در نظر گرفت که شما میتوانید از سایت های هالیدی سوئیت خود را به راحتی رزرو کنید. این هتل همواره میزبان شخصیت ها و هنرمندان زیادی بوده است. از ویژگی های هتل ترنج میتوان به کف شیشه ای آن اشاره کرد و با توجه به اینکه اتاق های محل اقامت میهمانان بر روی آب بنا شده میتوان با نگاه به کف اتاق ماهی ها، لاکپشت ها و موجودات زیبای دریایی را که به گشت و گذار مشغولند را مشاهده کرد که به نوع خود بی نظیر است. از برخی امکانات این هتل میتوان به سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی های ساحلی، استخر، رستوران خورشید رو به دریا، استخر بر بام هتل و غیره اشاره کرد که تنها بخشی از امکانات و خدمات این هتل لاکچری میباشد. صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت وی آی پی، سرویس روزانه به مراکز خرید، سالن بدنسازی و خانه کودک هم از امکانات رایگان هتل ترنج میباشد! این هتل دارای یک سوئیت با عنوان سوئیت امپریال میباشد که گرانترین سوئیت هتل میباشد. بهترین موقعیت نسبت به سایر سوئیت ها، بزرگ تر بودن، امکانات بیشتر و ویو جذاب تر هم بخشی از امکانات سوئیت امپریال میباشد.

۲۱۲۱

نظر شما