شناسهٔ خبر: 43505267 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

‌دبیر فدراسیون والیبال:

اواسط هفته آینده با نمایندگان باشگاه‌ها جلسه خواهیم داشت

ساناز سلیمان آبادی

‌دبیرکل فدراسیون والیبال اظهار داشت: برای برگزاری نحوه مسابقات لیگ برتر والیبال اواسط هفته آینده با نمایندگان باشگاه‌ها جلسه خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شائبه بوجود آمده در پیشنهاد سوم فدراسیون والیبال به باشگاه‌ها گفت: در شیوه سوم، تیم‌ها به دو گروه تقسیم خواهند شد و رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: شرایط کشور ویژه است و تعداد زیادی از هموطنان به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند. به هر حال با چنگ و دندان تلاش می‌کنیم که شرایط را حفظ کنیم. در کشور چند هزار نفر از طریق برگزاری مسابقات ارتزاق می‌کنند و همچنین ما مسابقات المپیک را در پیش داریم و باید تیم ملی را آماده کنیم. منطقی است که مسابقات با حداقل مشکلات به پایان برسد.

وی درباره برگزاری جلسه با مدیران باشگاه‌ها برای تصمیم گیری گفت: اواسط هفته آینده جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار و تصمیم نهایی خود را برای نحوه برگزاری رقابت‌ها خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که سایت فدراسیون والیبال روز چهارشنبه اعلام کرد نشست هم اندیشی روز دوشنبه آینده برگزار می‌شود.

نظر شما