شناسهٔ خبر: 43504590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خبر داد؛

گسترش فضای انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: این واحد دانشگاهی در کنار اقدامات آموزشی و پژوهشی در راستای گسترش فضای انقلابی فعالیت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  محمد دوستدار در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید قاسم سلیمانی این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان‌های پیشرو در عرصه فرهنگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه استان گیلان دارای نماد بزرگی مانند آیت‌الله‌بهجت و میرزاکوچک‌خان‌جنگلی است، افزود: استان گیلان به عنوان استان اولی‌ها در کشور معروف است.

دوستاربا بیان اینکه استان گیلان زادگاه سرداران بزرگی مانند سردار املاکی، سردار قلی‌پور است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در کنار آموزش و پژوهش در راستای گسترش فضای انقلابی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه شرایط و نبودن دانشجویان در دانشگاه باعث تعطیلی‌ برنامه‌های فرهنگی نشد و به‌موقع نیز اجرا شده است، گفت: مصوبات شورای فرهنگی با استفاده از فضای مجازی با اثربخشی بیشتر در حال اجراست.

دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: کلینیک مشاوره امین با همکاری بهزیستی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید که اکنون آمادگی لازم برای ارائه خدمات به‌دانشجویان و عموم مردم را دارد.

انتهای‌ پیام/

نظر شما