شناسهٔ خبر: 43503728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

افزایش ۱۰ میلیون تنی، تولیدات فولادی در هرمزگان

موج نیوز

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ظرفیت تولید فولاد در هرمزگان به ١٠میلیون تن در سال خواهد رسید که نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد هرمزگان خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه غیر علنی امروز مجلس خطاب به وزیر صمت گفت: مردم از افزایش قیمت ها و حضور دلالان در بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ستوه آمدند و با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان کار دولت، وزیر صمت و همکارانش باید برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم تلاش شبانه روزی داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بخشی از مشکلات امروز بدلیل عدم حمایت از تولید کنندگان است که می توان با حذف تشریفات زائد اداری، برخوردهای سلیقه ای و اعطای تسهیلات بانکی، بخشی از مشکلات تولید را مرتفع کنیم.

مرادی گفت: بخش دیگر گرانی ها ناشی از حضور دلالان و از طرف دیگر رسوب کالاهای اساسی در گمرکات کشور است که باید در این خصوص نیز فورا چاره اندیشی شود.

مرادی همچنین با اشاره به پراکندگی فعالیت کارخانه های فولاد در هرمزگان گفت در صورت حمایت و تکمیل ظرفیت کارخانه های فولاد از طریق تامین مواد اولیه مورد نیاز، ظرفیت تولید فولاد در هرمزگان به ١٠میلیون تن در سال خواهد رسید که نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد هرمزگان خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات و انتقادات خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله نفوذ دلالان در بحث توزیع نهاده‌های دامی و خودرو و ... مطرح کردند که وزیر صمت برنامه های این وزارتخانه را درخصوص موارد مطرح شده تشریح کرد.

نظر شما