شناسهٔ خبر: 43503292 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

بلوردی: پرونده مسکن مهر استان‌ها تا پایان آبان‌ماه بسته می‌شود

خبرگزاری ایرنا

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت خود را مکلف به اتمام طرح مسکن مهر و تحویل تمامی این واحد‌ها به متقاضیان می‌داند و تمامی مدیران وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پرونده مسکن مهر تا پایان آبان ماه در استان‌ها بسته شود.

صاحب‌خبر -
محمد مهدی بلوردی صبح امروز پنجشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران حوزه فنی و مهندسی ستادی و مدیران راه و شهرسازی استان‌های آذربایجان غربی، مرکزی، فارس، همدان، کرمان و قزوین برگزار شد، افزود: تا پایان آبان‌ماه سال جاری، پروژه‌­های دارای متقاضی بدون مشکل دولتی، اعم از تفاهم‌نامه سه‌­جانبه و تعاونی در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت به اتمام می‌رسد.

بلوردی گفت: تقریبا پروژه‌های تمامی این استان‌ها پیشرفتی بالاتر از ۹۰ درصد داشته‌اند و واحد‌های اندکی در هر شهر باقی مانده که با نهایت سرعت و پیگیری در حال اتمام‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمار‌های موجود به صورت لحظه‌ای در سامانه مدیریت مسکن مهر به روز می‌شود، گفت: پیگیری‌های چه در ستاد و چه در استان ۲۴ ساعته است و تا زمان اتمام آخرین پروژه مسکن مهر در کشور ادامه می‌یابد.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان خاطرنشان کرد: دولت خود را مکلف به اتمام طرح مسکن مهر و تحویل تمامی این واحد‌ها به متقاضیان می‌داند و تمامی مدیران وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پرونده مسکن مهر تا پایان آبان ماه در استان‌ها بسته شود.

نظر شما