شناسهٔ خبر: 43502889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در یک اقدام خداپسندانه؛

فعالان کانون آیت الله مروج (ره) جهیزیه یک نوعروس را تامین کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: اعضا و فعالان این کانون با مشارکت مرکز نیکوکاری منتظران مهدی (عج) در یک اقدام خداپسندانه جهیزیه یک نوعروس را تامین کردند.

صاحب‌خبر -

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان این کانون با مشارکت مرکز نیکوکاری منتظران مهدی (عج) در یک اقدام خداپسندانه جهیزیه یک نوعروس را تامین کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این کار خیرخواهانه در راستای حمایت از زوج های جوان و تشکیل زندگی با حمایت فعالان این کانون صورت گرفت.

 

وی اظهار داشت: اهدای کتاب سبک زندگی اسلامی به این زوج جوان نیز از دیگر کارهای فرهنگی بود که در راستای رعایت الگوهای سبک زندگی اسلامی صورت گرفت.

 

روشنی صبح تاکید کرد: تلاش می کنیم تا با حمایت از زوج های جوان نسبت به تشکیل زندگی اقدام کنند و این سنت حسنه به خوبی با رعایت سبک زندگی اسلامی انجام شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، غذای گرم و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت از دیگر فعالیت های خیرخواهانه این کانون است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح محله صورت گرفته است.

 

روشنی صبح ادامه داد: این برنامه های حمایتی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت گرفته است.

 

پایان پیام/365

نظر شما