شناسهٔ خبر: 43501208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جایزه ادبی آفتاب با حضور ۱۰ استان در گرمسار فراخوان داد

سمنان- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: فراخوان سومین دوره جشنواره «جایزه ادبی آفتاب» با حضور نویسندگانی از ۱۰ استان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نعمت الله قنبری نیکدل روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: جایزه ادبی آفتاب جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه است که با موضوع آزاد و با حضور نویسندگانی از استان های تهران، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، یزد، مازندران، گلستان، قم، البرز و سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره دهم بهمن ۹۹ است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۸۸۶۲۶۱۶۱  در فضای مجازی و یا نشانی garmsar.ahleghalam.festival@gmail.com  ارسال کنند.

قنبری نیکدل ادامه داد: در برگزاری این جشنواره علاوه بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، شهرداری و شورای اسلامی شهر، موسسه فرهنگی هنری خط سپید کاغذ و انجمن اهل قلم این شهرستان نیز مشارکت و همکاری دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: این جشنواره با حضور نویسندگانی از ۱۰ استان کشور و بدون محدودیت سنی برگزار و از نفرات برگزیده جشنواره با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود، تجلیل می شود.

نظر شما