شناسهٔ خبر: 43501098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

منیعی: استقلال یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در نقل‌و‌انتقالات بود/ تیم فکری هم مانند تیم مجیدی بازی خواهد کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر نمی‌کنم با آمدن محمود فکری تحول اساسی در سیستم بازی استقلال ایجاد شود. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

میثم منیعی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز لیگ بیستم، اظهار داشت: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات جزو ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر بوده است. این موضوع مربوط به الان نیست و ده سال است که استقلال در نقل و انتقالات بازیکنان کلیدی‌اش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند بازیکنان خوبی جذب کند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت استقلال تصریح کرد: متاسفانه دلال‌ها چندین فصل است که در نقل و انتقالات استقلال نقش دارند. در زمان سعادتمند نمی‌دانم چه کسی لیست بازیکنان مورد نظر را تهیه کرده بود. جذب بازیکنان از سوی استقلال فاجعه بوده؛ بازیکنانی که با رقم‌های پایین در تیم‌های گمنام بازی می‌کردند، با رقم‌های میلیاردی به این تیم آمدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: معمولاً به ندرت پیش می‌آید زمانی که یک مربی ایرانی جایگزین مربی ایرانی دیگری می‌شود، تحولات عظیمی در تیم ایجاد شود. فکر می‌کنم تیم فکری هم شبیه تیم مجیدی بازی کند. امیدوارم استقلال در لیگ بیستم در فاز دفاعی به مشکل نخورد چون فکری نمی‌تواند آن سیستمی را که در نساجی پیاده می‌کرد، در استقلال هم اجرا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما