شناسهٔ خبر: 43500690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش‌ها به تکل عجیب دروازه‌بان لیورپول

شبح فن‌دایک بالای سر لیورپول؛ تکل نرو برادر من!

واکنش جالب جو گومز بازیکن لیورپول به تکلی که آدریان دروازه‌بان این تیم روی پای او رفت خبرساز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب آژاکس و لیورپول که در نهایت با پیروزی 1-0 شاگردان کلوپ به پایان رسید تکل رفتن عجیب آدریان سنگربان لیورپول روی پای جو گومز بازیکن هم‌تیمی در یک صحنه شلوغ در محوطه جریمه با واکنش جالب گومز همراه شد. این صحنه نشان داد که مصدومیت شدید ویرژیل فن دایک چه تاثیر روانی‌ای روی لیورپولی‌ها گذاشته است.

 

 

لیورپول در حال حاضر سنگربان شماره 1 خود آلیسون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در نتیجه این روزها آدریان گلر اول این تیم است. آدریان در دو بازی قبلی خود اما 9 بار دروازه اش را باز شده دیده بود و در نتیجه دیشب در لیگ قهرمانان مصمم بود هر طور شده نشان دهد که دروازه بان بدی برای لیورپول نیست.

 

آدریان در نیمه اول بازی دروازه اش را بسته نگه داشت ولی در یک صحنه عجیب و غریب در شلوغی محوطه جریمه روی پای بازیکن خودی جو گومز تکل رفت. گومز که سعی می کرد بدنش را در مقابل توپ حایل کند تا داوید نرس به توپ نرسد و آدریان بتواند توپ را جمع کند، ناگهان آدریان را در حالی دید که به جای جمع کردن توپ با دست به سمت او تکل رفت.

 

 

واکنش جالب و قیافه حیرت زده جو گومز نشان می داد که بازیکنان لیورپول بعد از مصدومیت شدید ویرژیل فن دایک دروازه بان اورتون حالا چقدر از این تکلها نگرانند‌، به خصوص اگر از طرف یک دروازه بان اجرا شود.

 

با توجه به غیبت فن دایک که احتمالاً تا انتهای فصل ادامه خواهد داشت جو گومز برای خط دفاعی لیورپول اهمیت زیادی دارد. به احتمال زیاد کلوپ در بخش عمده فصل در مرکز خط دفاعی از او در کنار جوئل ماتیپ استفاده خواهد کرد هر چند در بازی دیشب فابینیو در کنار گومز ایستاده بود.

 

این صحنه در بازی دیشب واکنشهای زیادی هم در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت:

 

به گومز نگاه کنید

 

 

واکنش جو گومز به آدریان

 

 

احتمالاً شاهد اخراج جو گومز به خاطر با مشت زدن آدریان خواهیم بود.

 

 

 

واکنش جو گومز تجسم واکنش همه لیورپولی‌های دنیا است، هر وقت که آدریان به توپ نزدیک می‌شود.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما