شناسهٔ خبر: 43500613 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر در استان فارس تمدید شد

خبرگزاری تسنیم

ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس محدودیت‌های کرونایی را به مدت یک هفته دیگر تمدید کرد.

صاحب‌خبر -
ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های کرونایی را به مدت یک هفته دیگر تمدید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن تشکر از همراهی همه مردم عزیز و فهیم استان فارس، مقرر شد محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر در سراسر استان تمدید شود. محدودیت‌های کرونایی از شنبه سوم آبان ماه ۹۹ تا روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ تمدید می‌شود.

براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا با آغاز محدودیت‌های کرونایی، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و اداره‌ها نیز تشدید می‌شود.

مصادیق اعمال محدویت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه‌روزی، زبان سرا‌ها و کتابخانه‌ها است که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

تا ۹ آبان ماه ۹۹ دانشگاه‌ها، مدارس، استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های سینما‌ها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.

بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس، در سراسر استان استفاده از ماسک در اداره‌ها برای کارکنان و مراجعان الزامی است. همچنین برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.

افزون بر این بر اساس مصوب ستاد یاد شده تالار‌های پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تا ۹ آبان ماه ۹۹ تعطیل شده‌اند و رستوران‌ها، فست فود‌ها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

نظر شما