شناسهٔ خبر: 43500531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کلنگ ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان سی سخت زده شد/+عکس

کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهر سی سخت با حضور مسئولان به زمین زده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرسی سخت با حضور ریاست و اعضا هیات مدیره سازمان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، امام جمعه، اعضای شورای شهر و معاون فرماندار سی سخت مدیران برگزار شد.

مهندس یزدانپناه در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: سازمان نظام مهندسی بزرگترین سازمان مردم نهاد است و هم اکنون بیش از چهار هزار عضو دارد که با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و اعضا حرکت می کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ادامه تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مهمترین و مؤثرترین ارگانی است که در عرصه ساخت و ساز در زمینه های نظارت، طراحی و اجرا نقش آفرینی می کند که مطمعناً عملکرد آن در ارتقای کیفیت ساخت و ساز نقش ارزنده ای دارد .

وی گفت: به امید روزی که سازمان بتواند دفاتر نمایندگی و ساختمان مرکز استان را در آن چنان که باید شایسته ی اعضا احداث نماید که این بناها تا سالیان متمادی نمادی مهم از کیفیت ساخت و ساز در استان از جنبه های مختلف اعم از رعایت حقوق شهروندی، استفاده از مصالح استاندارد؛ رعایت اصول معماری و شهرسازی اسلامی و سازه ای و …. باشد.

رییس سازمان در بخشی از سخنان خود از زحمات ارزشمند و همکاری همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی و اعضا هیأت مدیره سازمان برای مهیا نمودن زمینه واگذاری این زمین ها به سازمان قدردانی کرد.

مهندس نیک اقبالی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم با اشاره وقوع زلزله سال ۶۸ در شهر سی سخت گفت: بعد از وقوع زلزله مردم شهر تصمیم گرفتند ساختمان های خود را با رعایت اصول مقررات ملی ساختمان به ویژه ای سازه ای احداث نمایند که این خود بیانگر آن است که ما از وقوع آن زلزله درس گفته ایم که اگر خدای نکرده مجدداً زلزله ای به وقوع بپیوندد آسیب های کمتری را شاهد باشیم.

نظر شما