شناسهٔ خبر: 43500325 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حق وردی ضمن مخالفت با استیضاح رئیس جمهور:

دشمنان از بی‌‎ثباتی مدیریتی در کشور سود می‌برند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با تأکید بر اینکه استیضاح رئیس جمهور در مقطع کنونی هیچ کمکی به تغییر زندگی مردم نخواهد کرد، گفت: تنها دشمنان از بی‌‎ثباتی مدیریتی در کشور سود می‌برند.

صاحب‌خبر -

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در شرایط کنونی استیضاح رئیس جمهور مشکلات مردم را حل نمی کند، اظهار کرد: در شرایط فعلی در ماه‌های پایانی روزهای فعالیت دولت قرار داریم و استیضاح نهایتا 2 ماه انتخابات را جلوتر می‌اندازد و تا زمان برگزاری انتخابات نیز معاون اول رئیس جمهور کشور را اداره خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از سوی دیگر استیضاح بهانه‌ای برای دولت خواهد شد تا ادعا کند مجلس اجازه پیاده سازی برنامه‌های ما را نداد لذا  باید سعی کنیم تا پایان دولت روال طبیعی حفظ شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند و از این مجلس انقلابی انتظار اقدامات جدی دارند بنابراین باید با استفاده از فرمایشات رهبری شرایطی تعاملی بین دولت و مجلس ایجاد شود تا دولت بتواند کارآمدتر از امروز به فعالیت خود ادامه دهد.

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: در شرایط امروز کشور، وجود روحیه تعاملی، کمک و همراهی میان قوا بیشتر از رویه تقابلی می‎تواند به نفع مردم باشد و ما باید این رویکرد را پیش بگیریم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر استیضاح رئیس جمهور تبعات بین المللی گسترده‌ای نیز خواهد داشت و تجربه پروژه‌ عدم کفایت در کشورهای عراق و لبنان نیز نشان می‌دهد پس از استیضاح‌ها دولت‌های ضعیف‌تری روی کار خواهند آمد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همواره از بی ثباتی مدیریتی در کشور، دشمنان سود می‌برند و به همین دلیل باید در برابر دشمنان کشور ید واحده باشیم./

پایان پیام

نظر شما