شناسهٔ خبر: 43500224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی مازندران و دانشگاه علوم کشاورزی ساری

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان جهاددانشگاهی مازندران با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران این تفاهم‌نامه همکاری با حضور اسدالله  تیموری یانسری رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و محمد رضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران عصر دیروز30 مهرماه به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، گسترش و تعمیق همکاری‌ها بین جهاددانشگاهی مازندران و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به‌منظور انتقال تجارب، توانمندی‌ها و خدمات در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل با توجه به محورهای همکاری است.

از محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه می‌توان به اشتراک‌گذاری توانمندی‌های طرفین در فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، بهره‌گیری از ارتباطات، تجربیات و ظرفیت‌های طرفین در تعریف پروژه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی و فناوری  و آموزشی، ارائه خدمات مشاوره‌ای علمی، پژوهشی و انجام خدمات تخصصی در زمینه های مختلف، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و توانمندسازی افراد جویای کار(دانش آموختگان و دانشجویان) اشاره کرد.
در ادامه این تفاهمنامه بر تعریف و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه مشترک، مشارکت علمی و تحقیقاتی در تدوین و اجرای پایان نامه در حوزه‌های مرتبط، تعریف و اجرای مشترک سیمینارها، کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی با موضوعات مورد توافق، همکاری در انتشارنتایج حاصل از تحقیقات مشترک در منابع و مجامع معتبر علمی و راه‌اندازی دفتر جهاد دانشگاهی واحد مازندران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تاکید شد.
لازم به ذکر است؛ مجتمع تحقیقاتی تولیدی سردار شهید سپهبد سلیمانی  جهاد دانشگاهی مازندران در چپکرود جویبار واقع است که علاوه بر داشتن نیروی انسانی علمی و مجرب از چندین آبندان‌، اراضی مناسب کشت انواع محصولات کشاورزی، مجتمع نیمه صنعتی تولید جلبک اسپیرولینا، پرورش ماهیان گرم‌آبی و غیره برخوردار است.

انتهای پیام

نظر شما