شناسهٔ خبر: 43499878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۰ درصد یزدی‌ها تردد نکردن به ییلاقات را رعایت کردند

یزد- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی یزد گفت: ۹۰ درصد شهروندان از سفر نکردن به مناطق ییلاقی استان برای پیشگیری از کرونا عمل کردند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید علی آسیایی رو پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از همکاری مردم و  مسافران با ماموران پلیس راه افزود: با توجه به شرایط خاص یزد در کرونا باید مردم از سفر  به مناطق ییلاقی و روستاها خودداری کنند.

وی ادامه داد: عمل به مقررات و پایبندی به تصمیم ستاد کرونا در پیشگیری و مهار این ویروس به همکاری مردم با مسوولان و پلیس راه نیاز دارد و امیدواریم این تعامل و روحیه همچنان در طول هفته و روزهای تعطیل ادامه داشته باشد.

به گفته رییس پلس راه یزد، برابر برنامه‌ریزی ستاد مقابله با کرونا، اجرای برخی محدودیت‌ها فقط حفظ سلامت مردم است که باید شهروندان با پلیس همکاری کرده و از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند.

آسیایی یادآور شد: ماموران پلیس راه برای اجرای قوانین و  حفظ سلامت عموم مردم ماموریت‌های خود را بر اساس شرایط خاص کنونی استان با همراهی شهروندان با قوت و درایت انجام می‌دهند که نتایج خوبی به همراه دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( چهارشنبه) گفته بود که با فوت ۳۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی به  بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴۶ نفر رسیده است ستان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا قرار دارد.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۳۰ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج هزار و ۶۱۶ بیمار جدید در کشور شناسایی شد که از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید- ۱۹ در کشور به ۵۴۵ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  تاکنون ۴۳۸ هزار و ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و چهار هزار و ۸۶۱ نفر تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۵۹۹ هزار آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور نیز م شده است.

نظر شما