شناسهٔ خبر: 43499746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف و ضبط بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت

ماموران انتظامی شهرستان سردشت از ابتدای سال جاری به ارزش بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کرده اند.

صاحب‌خبر -

کشف و ضبط بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی سردشت ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا گفت: باتوجه به اینکه امسال در شرایط و وضعیتی قرار داریم که بیماری همه گیر ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، ۲۵ برنامه متنوع در هفته گرامیداشت ناجا با شعار با هم برای امنیت و سلامت برنامه ریزی شده که با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان اجرا می‌شوند.

او افزود: این برنامه‌ها برای ۵ طیف از قشر‌های مختلف مردم با هدف جذب و افزایش مشارکت‌های مردمی، نمایش اقتدار کارآمدی، روزآمدی و هوشمندی پلیس، ارتقای سطح تعامل پلیس با ارگان‌های دولتی و غیر دولتی و ایجاد بستر‌های لازم برنامه‌های نقد و ارزیابی از عملکرد پلیس برگزار می‌شوند.
سرهنگ بهاری در ادامه به ارائه گزارش عملکرد در هفت ماهه سالجاری اشاره و اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مبارزه با ورود کالای قاچاق حین کنترل در ایست بازرسی‌ها و مبادی ورودی در محور‌های مواصلاتی در سالجاری ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شدند.
وی بیان کرد: در هفت ماهه امسال ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شامل سیگار، تنباکو، لوازم خانگی، احشام، لاستیک و ارز خارجی، دلار و دینار به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره کاهش جرایم و میزان تصادفات ادامه داد: درسطح این شهرستان با ۱۱۸ فقره سرقت و دستگیری ۶۰ نفر سارق ۱۹ درصد، با ۶ فقره و ۷ نفر فوتی از تصادفات درون و برون شهری ۴۰ درصد و تعداد مجروحات ۴۳ درصد همچنین جرایم رایانه‌ای و فضای مجازی با ۱۲ فقره ۸ درصد کاهش داشته ایم.

او  اضافه کرد: آمار‌ها در حوزه کشفیات سیگار و مواد مخدر ۴۷ درصد و سوخت یک هزار ۷۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.  

انتهای پیام/گ

نظر شما