شناسهٔ خبر: 43499720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شمشیرباز گیلانی: هدفم تصاحب مدال المپیک است

رشت - ایرنا - شمشیرباز ملی پوش گیلان گفت: هدفم کسب مدال المپیک است و برای دست یافتن به آن تلاش می کنم .

صاحب‌خبر -

محمد رهبری روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : شمشیربازانی که بتوانند سهمیه تیمی را کسب کنند، در رقابت های انفرادی نیز حضور می یابند و به همین دلیل من نیز می توانم در هر دو بخش انفرادی و تیمی در رقابت های المپیک توکیو حضور یابم.

وی که به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر سهمیه المپیک را کسب کرده، افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی در شمشیربازی داشتیم و نتایج خوبی نیز کسب کردیم و امیدوارم که شمشیربازان ایرانی که سهمیه المپیک را کسب کردند، سرانجام موفق به تصاحب مدال المپیک نیز شوند.

ملی پوش شمشیرباز گیلانی اضافه کرد: البته کسب مدال در رقابت های المپیک بسیار سخت و دشوار است اما ما باید به صورت حرفه ای به کار خود ادامه دهیم و با قدرت و توان کامل در مسابقات المپیک حضور یابیم چون حضور در رقابت های المپیک، فعالیت و تلاش های چهار سال است و باید سال ها زحمت کشید تا  بتوان در المپیک حضور یافت.

رهبری در مورد شیوه تمریناتش گفت: هم اینک تمرینات خود را به صورت انفرادی ادامه می دهم تا اردوهای تیم ملی تشکیل شود و پس از آن نیز قرار است در رقابت های برون مرزی حضور یابیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون شمشیربازی ، اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن ماه در مسابقات برون مرزی حضور می یابیم که البته به دلیل کسب سهمیه  المپیک نگرانی برای حضور در مسابقات نداریم و کار ما راحت تر است.

وی تصریح کرد: ما برای آمادگی بیشتر در رقابت های برون مرزی حضور می یابیم تا از شرایط مسابقه نیز دور نباشیم و از سوی دیگر می توانیم  رنکینگ( رتبه) خود را با حضور در مسابقات مهم و کسب نتایج مطلوب افزایش دهیم.

این شمشیربازی ملی پوشگیلان در خاتمه اظهار کرد: به هرحال من تمام سعی خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک توکیو با قدرت ظاهر شوم و بسیار امیدوار هستیم که در بخش تیمی صاحب مقام و مدال شویم.

  محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی که به همراه تیم ملی اسلحه سابر سمهیه المپیک توکیو را کسب کرده، تاکنون مقامهای زیادی را نیز تصاحب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

  

نظر شما