شناسهٔ خبر: 43499636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

دیدار مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سیروس صادقی مدیرعامل و اعضای انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان امید با کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، کیومرث پورایراندوست گفت: اعتماد مردم به بیمارستان و انجمن خیریه امید نشان از عملکرد قابل قبول و تلاش کادر درمانی این بیمارستان داشته و ورزش و جوانان آمادگی همکاری برای شناساندن بیش از پیش انجمن خیریه و برگزاری برنامه‌های خیرخواهانه را دارد.

سیروس صادقی نیز گفت: با شیوع بیماری کرونا، بیمارستان خیریه امید نیز با نصب دستگاه‌های مربوط به این بیماری بخشی را به این بیماری منحوس اختصاص داده ضمن اینکه پیش از این بیماران مبتلا به سرطان در این بیمارستان درمان و مداوا می‌شدند و آرزو داریم بیماری‌ها ریشه‌کن شود و شاهد سلامتی همه باشیم.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، سیروس صادقی مدیرعامل و اعضای انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان امید با کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار و با اهدای لوح تمبر یادبود انجمن به مدیرکل ورزش و جوانان استان این هفته را تبریک گفت.

نظر شما