شناسهٔ خبر: 43499545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون روابط عمومی سپاه روح الله خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی برای اولین بار در استان مرکزی

اراک- معاون روابط عمومی سپاه روح الله از برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی برای اولین بار در استان مرکزی و با محوریت مرکز هنرهای رقومی سپاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شهرجردی گفت: توانمندسازی و اشتغال زایی برای جوانان مستعد در استان و ارتقا سطح مهارتی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های مرکز هنرهای رقومی سپاه استان مرکزی است.

وی ادامه داد: توجه ویژه به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و مستعد امروز یکی از وظایف مهم دستگاه‌های متولی در این امر است که باید با برنامه ریزی مناسب دنبال شود.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله افزود: ارائه برنامه‌های آموزش و افزایش مهارت در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی به ویژه نسل جوان می‌تواند در پیشگیری از تهدیدات اجتماعی و همچنین پیشرفت جامعه تأثیرگذار باشد.

شهرجردی با بیان اینکه شرایط امروزی جامعه و گسترش تکنولوژی‌های جدید و نو، نیازمند حمایت‌ها بیشتر متولیان این امر و تشویق مخاطبان برای حضور و ارتقا مهارت در این زمینه خواهد بود.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله اظهار کرد: مرکز هنرهای رقومی سپاه روح الله برای اولین بار دراستان مرکزی با تلاش جمعی از جوانان بسیجی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی در بخش‌های مختلف کرده که فرصت مناسبی برای یادگیری و ارتقا سطح مهارتی جامعه هدف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان دوره بدون داوری وارد مرحله پیش شتاب دهی (مرکز نوآوری امید) می‌شوند و می‌توانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند، افزود: در پایان دوره افراد توانمند و برگزیده توسط شرکت فارابی یار علم و اندیشه مستقر در پارک علم و فناوری استخدام می‌شوند.

گفتنی است این دوره با مشارکت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و هنری سپاه روح الله استان مرکزی و مراکز مرتبط دیگر برگزار می‌شود.

نظر شما