شناسهٔ خبر: 43499523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همت مستمر بچه های مسجد النبی (ص) شهر بن برای مقابله با کرونا

اعضای کانون فرهنگی و هنری خاتم النبی (ص) شهر بن در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مستمر خود در مساجد محله به منظور حفظ سلامتی مردم اقدام به ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

صاحب‌خبر -

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی و هنری خاتم النبی (ص) شهر بن در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مستمر خود در مساجد محله به منظور حفظ سلامتی مردم اقدام به ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: این اقدام از اسفند سال ۹۸ با حضور جهادی اعضای کانون و با مشارکت سایر ارکان مسجد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: مشارکت با سایر نهادهای مردمی برای ضدعفونی و گندزدای مساجد و محله از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن است.

 

اکبری ابراز کرد: راه اندازی کارگاه تولید ماسک یکی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن است که همچنان فعال است و روزانه ۸۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی، گوشت متبرک نذری بین نیازمندان نیز یکی دیگر از برنامه های این کانون است که در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات و همدلی همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

نظر شما