شناسهٔ خبر: 43499416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون قایقرانی | لینک خبر

مشارکت داوطلبانه هیات قایقرانی اروند در اقدام خیرخواهانه توزیع ماسک در شهرستان آبادان

صاحب‌خبر -

اعضای هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند در یک فعالیت خیرخواهانه و انسان‌دوستانه اقدام به توزیع ماسک در شهرستان آبادان کردند.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقانی به نقل از روابط‌عمومی هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند، اعضای هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند در فعالیتی انسان‌دوستانه با به همراه جمعیت هلال احمر و مشارکت سازمان منابع آب جنوب اقدام به توزیع ماسک بین شهروندان آبادانی در ایستگاه 12 این شهرستان کردند.

این اقدام در راستای مقابله با ویروس کرونا با توجه به نیاز و الزام شهروندان به استفاده از ماسک صورت گرفت و هیات قایقرانی اروند همچون دیگر اعضای خانواده قایقرانی، علاوه بر فعالیت ورزشی، در اقدامات خیرخواهانه و حمایت از اقشار جامعه مشارکت دارند.

در این اقدام که با حضور سعیدی‌کیان سرپرست، امین حاجیان دبیر، سهرابی‌نیا مسئول روابط‌عمومی هیات و دیگر اعضای هیات صورت گرفت علاوه بر توزیع ماسک، توزیع مواد ضدعفونی و تب‌سنجی شهروندان نیز انجام شد.

این اقدام در جهت ترویج استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان همه‌گیری بیماری کرونا به صورت میدانی انجام شد و اقدام‌کنندگان معتقدند اگر چه استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی مفید اعلام شده اما رعایت نکات بهداشتی، فاصله اجتماعی، جلوگیری از تجمع غیرضروری و ماندن در خانه روند رشد و گسترش این بیماری را در سطح جامعه کاهش می دهد.

نظر شما