شناسهٔ خبر: 43499373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عمویی: دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی کامپوند ندارم

ظریفه ملک‌پور

نایب قهرمان مسابقات دانشجویان جهان در رشته کامپوند گفت: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی ۲۰۲۲، دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم.

صاحب‌خبر -

یاسر عمویی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال قصد داشتم بعد از ۲ سال دوری از تیم ملی، دوباره در مسابقات انتخابی شرکت کنم و عضو تیم ملی کامپوند شوم که با حذف این رشته از بازی های آسیایی۲۰۲۲ چین، انگیزه خود را برای بازگشت به تیم ملی از دست دادم.

وی گفت: در حال حاضر که به خاطر بیماری کرونا تمام مسابقات بین المللی لغو شده چه ضرورتی وجود دارد که با صرف هزینه های سنگین دوباره بخواهم به تیم ملی برگردم.

عمویی در پاسخ به این پرسش که در صورت برگزاری مسابقات لیگ تیروکمان، آیا قصد دارید که در لیگ تیر بزنید یا خیر، افزود: سطح قراردادها در لیگ به حدی پایین است که انگیزه ورزشکار را برای تیر زدن از بین می برد، در چنین شرایط سخت اقتصادی که تجهیزات تیروکمان بسیار گران شده است، واقعا چه ضرورتی دارد که در لیگی تیر بزنیم که هزینه های آن بیشتر از سقف قرارداد ورزشکار است.

عمویی خاطرنشان کرد: در طی سالهای ۹۵ تا ۹۶ که در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شدم، هنوز از فدراسیون برای پاداش مدال آوری طلب دارم که تا به الان موفق به دریافت آن نشدم، یک بار این موضوع را با شعبانی بهار مطرح کردم و او در جواب گفت این طلب ها مربوط به زمان شجاعی است و به من ارتباطی ندارد.
 
عمویی در پایان افزود: ۲ سال از تیم ملی دور بودم و در طی این مدت توانستم به زندگی ام سروسامان بدهم و از نظر اقتصادی شرایط بهتری داشته باشم، الان پشیمانم که چرا زودتر این کار را نکردم تا از نظر اقتصادی جایگاه بهتری پیدا کنم.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما