شناسهٔ خبر: 43498851 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

فراخوان پویش ملی تولید محتوای فضای مجازی منتشر شد

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از انتشار برش استانی فراخوان پویش ملی تولید محتوای فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر مختاری با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نظر دارد در قالب برگزاری رویدادی فرهنگی، اقدام به برگزاری برش استانی پویش ملی تولید محتوا، به عنوان ابزاری برای عمومی‌سازی امر تولید محتوای فرهنگی هنری و رسانه‌ای و تاثیرگذاری بر فرهنگ عمومی باشد.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این پویش در نظر دارد با محور فضای مجازی و خانواده در دوره غلبه فضای مجازی بر روابط، آثار تولید شده توسط عموم مردم را جمع‌آوری، ارزیابی و در صفحات مجازی منتشر کند.

وی افزود: این رویداد فرهنگی در میان کاربران فضای مجازی این فرصت را فراهم می کند که کاربران، تولیدات فرهنگی خود را با رویکرد مسئله محور خلق کرده و در فضای مجاز به اشتراک بگذارند بنابراین از تمامی فعالان حوزه مجازی که توانایی و امکان مشارکت با این رویداد فرهنگی را دارند دعوت به عمل می‌آید درخواست کتبی خود را به انضمام معرفی پیشینه فعالیت‌های تجربی در این حوزه حداکثر تا تاریخ اول آبان‌ماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر پژوهش، ارسال کند.

مختاری با بیان اینکه درخواست‌هایی که بعد از این تاریخ در این اداره کل ثبت شود فاقد اعتبار است، افزود: جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36309091  داخلی 306 تماس حاصل کنید.

نظر شما